Data publikacji: 2017-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Influencer marketing tematem V edycji Marketing DayKategoria: BIZNES, Media i PR21 lipca w Gdyni odbędzie się piąta edycja wydarzenia Marketing Day pod hasłem �
Data publikacji: 2014-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo otwiera ponad 130 rynków na całym świecieKategoria: BIZNES, Media i PRFirma Criteo ogłosiła, że rozszerzyła zasięg operacyjny i umożliwia reklamodawc
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie tylko podbój kosmosu. Czego polscy inwestorzy i branża OZE mogą się nauczyćKategoria: Energetyka, BIZNES, Czołowy przedstawiciel kalifornijskiego biznesu
Data publikacji: 2016-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INSIGNIA z nowym Senior CopywriteremKategoria: BIZNES, Media i PRKrzysztof Gońda dołączył do działu kreacji w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko Senior Copy
Data publikacji: 2019-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tam gdzie konsument, tam i markaKategoria: BIZNES, Media i PRTo konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, ocze
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Budowy w zimowej aurze i z postępami pracKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Tegoroczna zima z pewnością nie należała do łagodnych tak, jak poprzednie. Czy tak
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy na rynku pracy 2021 w obszarze rekrutacji stałychKategoria: Praca, BIZNES, Pandemia COVID-19 wywołała globalny kryzys i spowodowała znaczące zmiany na r
Data publikacji: 2013-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja informacyjna Newseria z nowym serwisem lifestylowym.Kategoria: BIZNES, Media i PRDziś ruszył nowy, multimedialny serwis agencji informacyjnej Newseria o pr
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Banki chcą przyspieszyć z digitalizacją, ale łatwo nie będzieKategoria: Finanse, BIZNES, Z najnowszego raportu Deloitte wynika, że 48 proc. banków na świeci
Data publikacji: 2016-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Beztroski sukces kampanii BE7 i Grupy GPECKategoria: BIZNES, Media i PRGrupa GPEC dzięki Panu Beztroskiemu – brand hero stworzonemu przez Agencję Kreatywną