Data publikacji: 2020-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Super-Pharm przygotował animowaną kampanię telewizyjnąKategoria: BIZNES, Media i PRPo długiej nieobecności w telewizji sieć Super-Pharm wystartowała z nową
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa siedziba Raiffeisen Bank International AG przy placu KoneseraKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Polski Oddział zagranicznego banku Raiffeisen Bank Internation
Data publikacji: 2020-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MJCC dołącza do sieci OneAgentKategoria: BIZNES, Media i PRMJCC staje się częścią globalnej sieci agencji, które specjalizują się w employer brandingu. OneA
Data publikacji: 2018-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Synergic: kampania promująca program „Drunk History – Pół litra historii”Kategoria: BIZNES, Media i PRSynergic realizuje kolejną kampanię dla Comedy Centr
Data publikacji: 2020-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Peppermint powered by Quad wspiera aktywację marki Grant’sKategoria: BIZNES, Media i PRZespół agencji odpowiada za wsparcie aktywacji konsumenckiej „Niewypowi
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?Kategoria: BIZNES, Media i PRAI do realizacji celów sprzedażowych. Wiele wskazuje na to, że niebawem
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynku brakuje operatorów wózków widłowychKategoria: Praca, BIZNES, Od początku pandemii rynek e-commerce w Polsce rośnie w siłę, a wraz z nim branża log
Data publikacji: 2017-09-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awans Macieja Kapuścińskiego w Result MediaKategoria: BIZNES, Media i PRMaciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketi
Data publikacji: 2015-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja PR Kwadrat obsługuje markę Honor HuaweiKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z marką Honor, należącą do chińskieg
Data publikacji: 2018-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców w okresie przedświątecznym?Kategoria: BIZNES, Media i PRW 2017 wydatki konsumenckie w okresie przedświątecznym wyniosły a�