MIT MEDIA Group, organizator Mobility Trends, zaproponował możliwość pokazania premierowego produktu/usługi w jednej lub kilku z 18 kategorii konsumenckich.
Czy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupujących teraz dominuje? Kto decyduje się na zakup? Sondę przeprowadził serwis nieruchomości dompress.pl
Marka prezentuje nową strategię komunikacji.
Opóźnienia, papierkowa robota, dodatkowe cła – to tylko niektóre z negatywnych skutków Brexitu. Branża logistyczna stoi obecnie przed potężnym wyzwaniem, aby zapewnić ciągłość handlu. Ale Brexit może dotknąć każdego
Coraz więcej Polaków zdaje sobie sprawę, że picie odpowiedniej ilości wody jest bardzo ważne dla zdrowia. Wiele osób sięga tylko po wodę mineralną czy źródlaną, bojąc się jak ognia spożycia wody z kranu.
Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.
87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska
W dniu 18.08.2018 r. firma 2b design przekształciła się w agencję LOTNA
Jak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako psychiatra – dziennikarz Jan Bolanowski i Konrad Jurczakowski, lekarz rezydent w szpitalu psychiatrycznym, dla platformy edukacyjnej azir.edu.pl.
14 lutego ukazał się raport KPMG „Promocje oczami klienta – czy faktycznie działają?”. Media zareagowały dość jednomyślnie i postawiły tezę, że zaledwie 5,6% konsumentów podejmuje decyzję zakupową w oparciu o impuls