W kończącym się roku Facebook wprowadził tyle ciekawych, lepszych i gorszych zmian, że można byłoby napisać o nich książkę. Warto jednak skupić się na kilku trendach, które z pewnością są najbardziej istotne z punktu w
Większy wybór, oszczędność czasu i możliwość zrobienia zakupów przez całą dobę - to czynniki, dzięki którym coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez Internet.
Galeria Katowicka wspiera swoich najemców i klientów uruchamiając dedykowaną im usługę, „Dowozimy za free”.
Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje si
Axpo ogłosiło utworzenie dwóch nowych obszarów działalności w grupie - w dziedzinie wodoru oraz akumulatorów.
W ostatnie tygodnie zimy warto sięgnąć po prawdziwie pyszny zastrzyk rozgrzewającej słodyczy i energii.
Wraz z ponownym otwarciem Wrocław Fashion Outlet otworzył się salon z klasyczną i stylową modą damską marki Solar, z kolei w marcu do grona marek jedynego outletu Dolnego Śląska dołączy salon jubilerski YES
Wiceprezes Zarządu spółki Politan – Grzegorz Barszcz, był jednym z prelegentów Kongresu Bohaterów Sprzedaży, który odbył się w Katowicach. Podczas wydarzenia wygłosił on prelekcję pod tytułem: Dział sprzedaży i dział
W związku z rozwojem strategii omnichannel, polski oddział in-Store Media, globalnej agencji shopper marketingu działającej również na 9 innych światowych rynkach, wprowadza nową strategię komunikacyjną i zatrudnia agencję B
L'Oréal Men Expert rozpoczyna intensywną wiosenną kampanię. Agencja Kamikaze przygotowała strategię działań w oparciu o cross-promocję z liderem fitness w Polsce - klubami Pure Jatomi Fitness.