Data publikacji: 2019-11-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zagłosuj, poczuj magię świąt z Coca-Cola!
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom polskich miast! Właśnie wystartowało wielkie głosowanie, za sprawą którego magia świąt dotrze do zwycięskich miejscowości!
Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Cola, to znak, że święta coraz bliżej! To również zapowiedź prawdziwej trasy kultowych pojazdów,odwiedzających wybrane polskie miasta, z mocą świątecznych atrakcji.
Magia, która angażuje Polaków
Od 1995 roku, kiedy to kultowe ciężarówki po raz pierwszy pojawiły się w reklamie Coca-Cola, wszyscy czekają na ten znak zapowiadający, że święta coraz bliżej. Nic więc dziwnego, że bogata w atrakcje trasa Coca-Cola, która od kilku lat przenosi magię z ekranów telewizorów do wybranych polskich miast, budzi za każdym razem niezapomniane emocje i gromadzi tłumy.
Od kilku lat Coca-Cola zachęca Polaków by wzięli sprawy w swoje ręce i sprawili, że kultowe ciężarówki, obok zaplanowanej trasy, zawitają także do ich miasta. Ubiegłoroczny konkurs wygrał Międzychód, zgarniając ponad 40% z aż 1,5 miliona oddanych głosów! Ogromne zaangażowanie wszystkich internautów zostało zauważone i docenione przez markę. Dlatego w tym roku Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać mieszkańcom wpływ na miejsca odwiedzin tych wyjątkowych pojazdów. Po raz pierwszy w historii wszystkie lokalizacje na trasie legendarnego konwoju zostaną wyłonione w drodze głosowania!
Ciężarówki Coca-Cola mogą zawitać także do Twojego miasta!
18 listopada na oficjalnym fan page’u Coca-Cola wystartowało wielkie głosowanie, za sprawą którego magia świąt dotrze do trzech wybranych lokalizacji! Zainteresowanie akcją po raz kolejny jest ogromne. Tylko w przeciągu pierwszych 24 godzin od startu konkursu oddano już 60 000 głosów!
Aby zagłosować w konkursie wystarczy dodać hasztag z nazwą miasta, do którego ma przyjechać świąteczna ciężarówka Coca-Cola. 1 grudnia zakończy się pierwszy etap, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości. 6 grudnia, spośród nich zostaną wyłonione trzy zwycięskie miasta. Ciężarówki odwiedzą je tuż przed świętami, kolejno: 17-stego, 19-stego i 21-go grudnia.
Coca-Cola zadbała o to, żeby każde miasto, bez względu na wielkość i liczbę mieszkańców miało szansę na zwycięstwo. Dlatego rozgrywka toczyć się będzie osobno między dużymi, średnimi i małymi miastami (zwycięstwo przypadnie każdemu z nich).
Głosuj, nie zwlekaj! Święta coraz bliżej!
Tutaj można obejrzeć świąteczny spot z ciężarówkami Coca-Cola.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR