BIZNES Media i PR

Wieloletnia historia firmy to potężne narzędzie marketingowe

Wieloletnia historia firmy to potężne narzędzie marketingowe
Długi okres działalności na rynku świadczy o powodzeniu oraz o skuteczności zarządzających biznesem. Rocznice okrągłe lub cząstkowe to znakomite okazje to zaprezentowania drogi, która pozwoliła osiągnąć dzisiejszą

Data publikacji: 2016-10-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wieloletnia historia firmy to potężne narzędzie marketingowe
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Długi okres działalności na rynku świadczy o powodzeniu oraz o skuteczności zarządzających biznesem. Rocznice okrągłe lub cząstkowe to znakomite okazje to zaprezentowania drogi, która pozwoliła osiągnąć dzisiejszą pozycję.

Wieloletnia historia firmy to potężne narzędzie marketingowe BIZNES, Media i PR - Długi okres działalności na rynku świadczy o powodzeniu oraz o skuteczności zarządzających biznesem. Rocznice okrągłe lub cząstkowe to znakomite okazje to zaprezentowania drogi, która pozwoliła osiągnąć dzisiejszą pozycję.

Długi okres działalności na rynku świadczy o powodzeniu oraz o skuteczności zarządzających biznesem. Rocznice okrągłe lub cząstkowe to znakomite okazje to zaprezentowania drogi, która pozwoliła osiągnąć dzisiejszą pozycję. Co jednak, gdy rotacja pracowników w firmie na przestrzeni lat przewietrzyła zasoby kadrowe z osób, które pamiętają początki biznesu? Działy public relations lub marketingu są zawalone tzw. bieżączką i nie mają czasu zająć się nowym projektem. Jak więc uczcić rocznicę 20-lecia na rynku? Tu do akcji wkraczają Rekonstruktorzy Historii, zespół złożony ze specjalistów, którzy dotychczas realizowali projekty prezentujące historię miejsc, wydarzeń i osób na zlecenie sfery publicznej. Dziś swe doświadczenie chcą wykorzystać w procesie budowania renomy marki poprzez prezentację historii przedsiębiorstwa. Propozycja Rekonstruktorów nie ogranicza się do nudnej pracy historycznej obarczonej ogromną liczbą przypisów, bowiem jest to oferta na ładnie opisaną i oprawioną w ramę opowieść o początkach oraz źródle dzisiejszego sukcesu firmy.

95 lat do opowiedzenia to nie lada wyzwanie, ale to właśnie było pierwszym zleceniem dla Rekonstruktorów Historii, którzy musieli zmierzyć się i odtworzyć historię Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, jednej z największych tego typu instytucji w Polsce. Projekt obejmował przygotowanie wystawy oraz publikacji, będących częścią obchodów 95 lat istnienia WSM. Wystawę można oglądać na wysokości Teatru Komedia w Warszawie do końca października b.r.

Obecnie Rekonstruktorzy weszli w skład zespołu, który we współpracy z Hutą Arcelor Mittal odtwarza historię warszawskiej Huty. W listopadzie 2016 r. wydana zostanie książka, która zaprezentuje 64 lata nieprzerwanej pracy Huty.

A to już wiesz?  Reklama porównawcza – jak ją stworzyć, by była zgodna z prawem?

Jak przebiega praca nad takim projektem? Zleceniodawca, oprócz podzielenia się informacjami źródłowymi oraz nadzorem nad projektem, nie jest dodatkowo obciążony pracą nad tym dość nietypowym przedsięwzięciem. Historia firmy jest pisana w oparciu o materiały dostarczone przez zleceniodawcę, wzbogacone o kwerendę w wiarygodnych źródłach oraz o wywiady z kluczowymi pracownikami firmy. Rekonstruktorzy gwarantują bezstronność w spojrzeniu na historię firmy, co pozwala w sposób obiektywny opracować linię czasu i wpisać w nią naprawdę istotne wydarzenia.

Forma prezentacji opowieści o biznesie jest praktycznie dowolna. Może się ograniczyć do tekstu z przeznaczaniem na stronę www lub do folderu reklamowego lub okolicznościowego.  W mediach społecznościowych można zaprezentować krótką prezentację lub galerię grafik. Posiadający większe budżety mogą pokusić się o wystawę, w wersji plenerowej lub zorganizowaną we wskazanym pomieszczeniu oraz o książkę opowiadającą historię firmy.

Rekonstruktorzy Historii to nowy podmiot na rynku, który pragnie zaoferować wsparcie w wykorzystaniu historii marki do komunikacji z klientem.

www.rekonstruktorzy-historii.pl

Więcej informacji:

Jacek Sochan
[email protected]  
tel. 697 075 825

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wieloletnia historia firmy to potężne narzędzie marketingowe BIZNES, Media i PR - Długi okres działalności na rynku świadczy o powodzeniu oraz o skuteczności zarządzających biznesem. Rocznice okrągłe lub cząstkowe to znakomite okazje to zaprezentowania drogi, która pozwoliła osiągnąć dzisiejszą pozycję.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy