Data publikacji: 2016-10-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wieloletnia historia firmy to potężne narzędzie marketingowe
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Długi okres działalności na rynku świadczy o powodzeniu oraz o skuteczności zarządzających biznesem. Rocznice okrągłe lub cząstkowe to znakomite okazje to zaprezentowania drogi, która pozwoliła osiągnąć dzisiejszą pozycję.
Długi okres działalności na rynku świadczy o powodzeniu oraz o skuteczności zarządzających biznesem. Rocznice okrągłe lub cząstkowe to znakomite okazje to zaprezentowania drogi, która pozwoliła osiągnąć dzisiejszą pozycję. Co jednak, gdy rotacja pracowników w firmie na przestrzeni lat przewietrzyła zasoby kadrowe z osób, które pamiętają początki biznesu? Działy public relations lub marketingu są zawalone tzw. bieżączką i nie mają czasu zająć się nowym projektem. Jak więc uczcić rocznicę 20-lecia na rynku? Tu do akcji wkraczają Rekonstruktorzy Historii, zespół złożony ze specjalistów, którzy dotychczas realizowali projekty prezentujące historię miejsc, wydarzeń i osób na zlecenie sfery publicznej. Dziś swe doświadczenie chcą wykorzystać w procesie budowania renomy marki poprzez prezentację historii przedsiębiorstwa. Propozycja Rekonstruktorów nie ogranicza się do nudnej pracy historycznej obarczonej ogromną liczbą przypisów, bowiem jest to oferta na ładnie opisaną i oprawioną w ramę opowieść o początkach oraz źródle dzisiejszego sukcesu firmy.
95 lat do opowiedzenia to nie lada wyzwanie, ale to właśnie było pierwszym zleceniem dla Rekonstruktorów Historii, którzy musieli zmierzyć się i odtworzyć historię Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, jednej z największych tego typu instytucji w Polsce. Projekt obejmował przygotowanie wystawy oraz publikacji, będących częścią obchodów 95 lat istnienia WSM. Wystawę można oglądać na wysokości Teatru Komedia w Warszawie do końca października b.r.
Obecnie Rekonstruktorzy weszli w skład zespołu, który we współpracy z Hutą Arcelor Mittal odtwarza historię warszawskiej Huty. W listopadzie 2016 r. wydana zostanie książka, która zaprezentuje 64 lata nieprzerwanej pracy Huty.
Jak przebiega praca nad takim projektem? Zleceniodawca, oprócz podzielenia się informacjami źródłowymi oraz nadzorem nad projektem, nie jest dodatkowo obciążony pracą nad tym dość nietypowym przedsięwzięciem. Historia firmy jest pisana w oparciu o materiały dostarczone przez zleceniodawcę, wzbogacone o kwerendę w wiarygodnych źródłach oraz o wywiady z kluczowymi pracownikami firmy. Rekonstruktorzy gwarantują bezstronność w spojrzeniu na historię firmy, co pozwala w sposób obiektywny opracować linię czasu i wpisać w nią naprawdę istotne wydarzenia.
Forma prezentacji opowieści o biznesie jest praktycznie dowolna. Może się ograniczyć do tekstu z przeznaczaniem na stronę www lub do folderu reklamowego lub okolicznościowego. W mediach społecznościowych można zaprezentować krótką prezentację lub galerię grafik. Posiadający większe budżety mogą pokusić się o wystawę, w wersji plenerowej lub zorganizowaną we wskazanym pomieszczeniu oraz o książkę opowiadającą historię firmy.
Rekonstruktorzy Historii to nowy podmiot na rynku, który pragnie zaoferować wsparcie w wykorzystaniu historii marki do komunikacji z klientem.
www.rekonstruktorzy-historii.pl
Więcej informacji:
Jacek Sochan
[email protected]
tel. 697 075 825
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR