BIZNES Media i PR

Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH

Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH
W niedzielę, 12 stycznia 2020 roku, odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórce towarzyszyło hasło „Wiatr w żagle”, a dzięki niej do szpitali w całej Polsce trafią najnowocześniejsze urządzenia, służące do ratowania życia i zdrowia

Data publikacji: 2020-02-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH
Kategoria: BIZNES, Media i PR

W niedzielę, 12 stycznia 2020 roku, odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórce towarzyszyło hasło „Wiatr w żagle”, a dzięki niej do szpitali w całej Polsce trafią najnowocześniejsze urządzenia, służące do ratowania życia i zdrowia dzieci.

Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH BIZNES, Media i PR - W niedzielę, 12 stycznia 2020 roku, odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórce towarzyszyło hasło „Wiatr w żagle”, a dzięki niej do szpitali w całej Polsce trafią najnowocześniejsze urządzenia, służące do ratowania życia i zdrowia dzieci.

W niedzielę, 12 stycznia 2020 roku, odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórce towarzyszyło hasło „Wiatr w żagle”, a dzięki niej do szpitali w całej Polsce trafią najnowocześniejsze urządzenia, służące do ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Za główny cel Fundacja obrała wsparcie zwłaszcza dziecięcej chirurgii ogólnej, kardiochirurgii i neurochirurgii.

W działania informacyjne w dniu Finału włączyły się warszawskie nośniki outdoorowe od Jet Line i MyLED. Na 100 cyfrowych ekranach sieci MORE, w witrynach sklepów, punktach usługowych i gastronomicznych głównie w Śródmieściu, oraz na ekranach MyLED zlokalizowanych w najczęściej uczęszczanych miejscach w Warszawie (wzdłuż DTC przy Marszałkowskiej, przy rondzie Dmowskiego i Placu Zawiszy) przez cały dzień trwała emisja kolorowych, orkiestrowych spotów. Była na nich aktualizowana rosnąca z upływem czasu kwota zbiórki, zaciągana w czasie rzeczywistym bezpośrednio z głównego sztabu WOŚP.  Ostatni wyświetlony w dniu 28. Finału WOŚP spot przedstawił rekordowy wynik 115 362 894 zł.

 

Oficjalne zakończenie tegorocznej zbiórki jest zaplanowane na 8 marca 2020 roku i ponownie w tym dniu, na cyfrowych ekranach DOOH, zostanie ogłoszona ostateczna kwota zebrana przez Fundację WOŚP.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH BIZNES, Media i PR - W niedzielę, 12 stycznia 2020 roku, odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórce towarzyszyło hasło „Wiatr w żagle”, a dzięki niej do szpitali w całej Polsce trafią najnowocześniejsze urządzenia, służące do ratowania życia i zdrowia dzieci.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Przyszłość audytu: analiza rynku - mity, fakty i kierunki rozwoju

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy