Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem września 2017 r. rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową czołowych marek: Sidolux i Perlux.
O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto z
14 listopada 2017, po raz kolejny odbyła się akcja edukacyjna „Weź owoc. Jedz zdrowo. Żyj dobrze.”. Tym razem została zorganizowana w Krakowie dla pracowników Muzeum Narodowego.
3M, globalny lider w dziedzinie innowacji i produkcji, ogłosił nowe cele środowiskowe. Do 2050 roku firma chce osiągnąć całkowitą neutralność węglową. Na realizację planu 3M przeznaczy miliard dolarów.
Mówią na mieście! Wspólna kampania reklamowa platformy MAM i innogy Polska
Samsung dołączył do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Wielkanoc to czas, który zazwyczaj spędzamy w gronie najbliższych. To również idealny moment na odpoczynek i regenerację sił. Często jednak, okres świąteczny kojarzy nam się z długimi godzinami spędzonymi przy stole zastaw
Nowojorskie targi motoryzacyjne już za 10 dni. Pod jednym dachem znajdzie się prawie 1000 samochodów osobowych i ciężarowych, seryjnych i koncepcyjnych, które według szacunków obejrzy ponad milion zwiedzających z całego świa
JasonHunt opublikował wyniki 8. edycji rankingu najbardziej wpływowych polskich blogerów. Aż 18 gwiazd blogosfery znalazło się ponownie w podsumowaniu. Jednak nie zabrakło też gorących debiutów – Ekskluzywnego Menela, What
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” jest największym do tej pory porozumieniem reklamodawców w Polsce.