BIZNES

TOUS kontynuuje kampanię Czułe Historie i przedstawia

Na Walentynki TOUS przygotował nową odsłonę kampanii reklamowej w prasie, a na stronie www.tous.com odkrywa dalszy ciąg miłości pomiędzy Panną Hobday i Panem Chitty. Za zakup mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Universal McCann

Data publikacji: 2015-02-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TOUS kontynuuje kampanię Czułe Historie i przedstawia
Kategoria: BIZNES,

Na Walentynki TOUS przygotował nową odsłonę kampanii reklamowej w prasie, a na stronie www.tous.com odkrywa dalszy ciąg miłości pomiędzy Panną Hobday i Panem Chitty. Za zakup mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).

TOUS kontynuuje kampanię Czułe Historie i przedstawia BIZNES, - Na Walentynki TOUS przygotował nową odsłonę kampanii reklamowej w prasie, a na stronie www.tous.com odkrywa dalszy ciąg miłości pomiędzy Panną Hobday i Panem Chitty. Za zakup mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
TOUS kontynuuje kampanię Czułe Historie i przedstawia BIZNES, - Na Walentynki TOUS przygotował nową odsłonę kampanii reklamowej w prasie, a na stronie www.tous.com odkrywa dalszy ciąg miłości pomiędzy Panną Hobday i Panem Chitty. Za zakup mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Ceny gruntów rosną i nadal będą rosły

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy