Data publikacji: 2018-07-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Synergic realizuje kampanię dla MyCall
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Od końca czerwca br. na terenie portów lotniczych prowadzona jest kampania reklamowa „Roam like Home” operatora MyCall.
Od końca czerwca pasażerowie regionalnych portów lotniczych są odbiorcami kampanii reklamowej „Roam like Home” operatora MyCall, lidera rynku telekomunikacyjnego w Norwegii. W kampanii Synergic wykorzystał ścianki reklamowe, monitory LCD i backlighty w halach przylotów i przestrzeniach o najwyższym natężeniu ruchu podróżujących. Kampania potrwa do 3 sierpnia.
W Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Katowicach i Gdańsku kampania MyCall wykorzystuje backlighty oraz ekrany LCD w halach przylotów i bagażowych. W Krakowie i Szczecinie wykorzystano wprawdzie klasyczne ścianki reklamowe, ale nadano im ciekawy design charakterystycznej dla idiomów świata social media. To już kolejna kampania Synergic dla MyCall. Klient z którego usług w Norwegii korzysta wielu Polaków promuje konkurencyjne taryfy telekomunikacyjne i korzystny roaming z uwagi na rosnącą liczbę pasażerów podróżujących liniami lotniczymi i sezon wakacyjny.
„Cieszy nas fakt, że MyCall ceni nasze niestandardowe podejście do OOH z użyciem regionalnych lotnisk i co ważne odnotowuje pozytywne rezultaty wizerunkowe i sprzedażowe. Czas wakacyjny i kontekstowość miejsca jakim są lotniska gwarantują dotarcie do wybranej grupy docelowej w sposób jakościowy i efektowny” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR