BIZNES Media i PR

Świąteczna kampania HELIO

Świąteczna kampania HELIO
Firma HELIO rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych bożonarodzeniowych produktów. Działania skupiają się przede wszystkim na telewizji, prasie, Internecie i

Data publikacji: 2016-12-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świąteczna kampania HELIO
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Firma HELIO rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych bożonarodzeniowych produktów. Działania skupiają się przede wszystkim na telewizji, prasie, Internecie i outdoorze.

Świąteczna kampania HELIO BIZNES, Media i PR - Firma HELIO rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych bożonarodzeniowych produktów. Działania skupiają się przede wszystkim na telewizji, prasie, Internecie i outdoorze.

Prowadzona w kluczowym dla branży bakaliowej okresie przedświątecznym intensywna kampania promocyjna ma na celu zwiększenie sprzedaży uznanych produktów HELIO, w tym przede wszystkim bakalii bez konserwantów HELIO Natura oraz bezglutenowych mas do ciast HELIO. Szerokie cross-mediowe działania obejmują czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, a także prasę branżową, lifestylową i kobiecą.

 

Kampania realizowana jest także działaniami content marketingowymi w Internecie, obejmującymi m.in. przygotowanie modnych i poszukiwanych przez konsumentów video-przepisów, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediach społecznościowych. Do wsparcia sprzedaży marka wykorzystuje również reklamę outdoorową w największych miastach Polski. Kampania uzupełniona jest także promocją w punktach sprzedaży.

 

Kompleksowość i spójność prowadzonych działań mają na celu intensyfikację sprzedaży produktów HELIO w okresie przedświątecznym oraz wzmocnienie świadomości marki w dłuższym przedziale czasowym.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Świąteczna kampania HELIO BIZNES, Media i PR - Firma HELIO rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych bożonarodzeniowych produktów. Działania skupiają się przede wszystkim na telewizji, prasie, Internecie i outdoorze.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Większość franczyzobiorców w sieci Żabka to kobiety

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy