BIZNES Media i PR

Stratosfera partnerem badawczym Fundacji WWF Polska

Stratosfera partnerem badawczym Fundacji WWF Polska
Stratosfera wygrała przetarg na realizację projektu badawczego dla Fundacji WWF Polska. W ramach projektu będzie odpowiadała za stworzenie segmentacji odbiorców, która pomoże zoptymalizować działania komunikacyjne i kampanijne WWF

Data publikacji: 2019-02-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stratosfera partnerem badawczym Fundacji WWF Polska
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Stratosfera wygrała przetarg na realizację projektu badawczego dla Fundacji WWF Polska. W ramach projektu będzie odpowiadała za stworzenie segmentacji odbiorców, która pomoże zoptymalizować działania komunikacyjne i kampanijne WWF Polska.

Stratosfera partnerem badawczym Fundacji WWF Polska BIZNES, Media i PR - Stratosfera wygrała przetarg na realizację projektu badawczego dla Fundacji WWF Polska. W ramach projektu będzie odpowiadała za stworzenie segmentacji odbiorców, która pomoże zoptymalizować działania komunikacyjne i kampanijne WWF Polska.

Stratosfera wygrała przetarg na realizację projektu badawczego dla Fundacji WWF Polska.

W ramach projektu będzie odpowiadała za stworzenie segmentacji odbiorców, która pomoże zoptymalizować działania komunikacyjne i kampanijne WWF Polska. Łącznie projekt obejmie badaniem sondażowym ponad 2 tysiące Polaków oraz rozbudowany moduł jakościowy.

Badanie zostanie zrealizowane w okresie styczeń – marzec 2019.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Stratosfera partnerem badawczym Fundacji WWF Polska BIZNES, Media i PR - Stratosfera wygrała przetarg na realizację projektu badawczego dla Fundacji WWF Polska. W ramach projektu będzie odpowiadała za stworzenie segmentacji odbiorców, która pomoże zoptymalizować działania komunikacyjne i kampanijne WWF Polska.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Co druga firma w pandemii wystawia faktury z dłuższym terminem płatności

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy