Firma Adform, która niedawno wkroczyła na rynek polski, wprowadza platformę do zarządzania danymi o użytkownikach (DMP) zaprojektowaną tak, aby umożliwić wydawcom monetyzację wiedzy o swojej widowni, zaś agencjom i reklamodaw
Dom mediowy Mindshare Polska wprowadza zmiany personalne w pionie Invention – dziale odpowiedzialnym za realizację projektów z wykorzystaniem najnowszych technologii i kanałów digital.
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiada za globalny proces rebrandingu marek należących do THEA Laboratoires.
Szymon Rajca dołączył do zespołu agencji WALK Digital, gdzie objął stanowisko senior digital designera. Wcześniej pracował m.in. w SMG Next i K2.
Mindspace z kolejnym oddziałem w Izraelu!
Święta to czas refleksji, odpoczynku od pracy, spotkań z najbliższymi, a także… najlepszy okres na kampanie DOOH.
Pod hasłem „mistrzostwo zaczyna się od przygotowania!” rozpoczęła się globalna akcja promocyjna, wspierająca nową linię kosmetyków dla kobiet i mężczyzn „get ready!” Za kompleksową realizację projektu, w tym za opr
Sztuka Współczesna. Klasycy Awangardy po 1945 w DESA Unicum
W tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola HBC Polska została uznana liderem w branży „Dobra konsumpcyjne, farmacja”.
Jedna z wiodących europejskich firm logistycznych właśnie dołączyła do grona najemców w parku logistycznym MLP Bucharest West.