Data publikacji: 2017-09-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Serwisy Grupy Morizon w Royal Ad
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Do portfolio wydawców Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium, dołączył serwis Morizon.pl oraz inne serwisy Grupy Morizon.
Do portfolio wydawców Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium, dołączył serwis Morizon.pl oraz inne serwisy Grupy Morizon – oferty.net, domy.pl, komercyjne.pl, bezposrednie.com, noweinwestyjce.pl, nieruchomosci.pl, nportal.pl. W lipcu tego roku wydająca serwisy spółka Morizon S.A. zadebiutowała na Głównym Rynku GPW.
Współpraca z Grupą Morizon umożliwi nam poszerzenie naszej oferty oraz dotarcie do niszowej grupy premium, osób poszukujących loftów czy apartamentów, nieruchomości w miejscowościach turystycznych, bądź też osób zainteresowanych inwestycjami w nieruchomości. Z kolei grupa Morizon, dzięki swojej obecności w naszym portfolio uzyska dostęp do nowych klientów. Zapewni jej to możliwość realizacji większej ilości kampanii dla prestiżowych marek z segmentu premium – mówi Marcin Rupiński, dyrektor zarządzający Royal Ad.
Obecnie Grupa Morizon S.A. to największy w Polsce, niezależny wydawca specjalistycznych serwisów nieruchomościowych, które notują średnio 15 mln odsłon miesięcznie i prawie 2 mln unikalnych użytkowników. Fanpage serwisu Morizon.pl na Facebooku liczy już blisko 100 tys. fanów i jest największym profilem o tematyce nieruchomościowej.
Grupa Morizon S.A. jest również twórcą platformy technologiczno-finansowej OneStopShop, oferującej klientom pełne wsparcie podczas całego procesu zakupu nieruchomości, od poszukiwania, finansowania po zakup i sprzedaż lub wynajem nieruchomości.
Dzięki współpracy z Grupą Morizon znacząco wzrósł potencjał oferty reklamowej Royal Ad. Zwiększyliśmy możliwość dotarcia do majętnego użytkownika polskiego internetu, jednocześnie, poszerzając nasz zasięg o witryny powiązane z dynamicznie rozwijającym się rynkiem nieruchomości – mówi Piotr Tomaszewski, Senior Buying Manager Royal Ad.
Sieć Royal Ad nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych Grupy Morizon w zakresie planowania kampanii reklamowych, z pominięciem tych związanych z branżami: nieruchomości, deweloperska, pośrednictwo nieruchomości i wszystkimi pokrewnymi.
Royal Ad to sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas elitarnych wydarzeń, jak gale biznesu i sztuki. Sieć Royal Ad jest wspierana przez fundusz Venture Capital Knowledge Hub, który inwestuje w firmy z branży nowych technologii. Więcej informacji www.royalad.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR