Data publikacji: 2020-06-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Serki śmietankowe Łaciate z nową komunikacją – inspirują smakiem i przepisami
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Ilu ludzi, tyle opinii i… kulinarnych upodobań. Nawet w jednej rodzinie każdy ma swój ulubiony smak, i ukochaną kanapkę. Bogactwo oferty serków Łaciatych pozwala zadowolić każdy gust i zaspokoić apetyt. Czyj? Mój, Twój i wszystkich, którzy kochają ten pyszny i naturalny smak.
Po serki śmietankowe Łaciate można sięgnąć nie tylko, gdy szukamy pomysłu na śniadanie. Są znakomitym urozmaiceniem posiłków i okazją do wzbogacenia smaków wielu potraw. Najbliższe miesiące marka będzie aktywować i zachęcać swoich konsumentów do odkrywania ich różnorodności oraz możliwości zastosowań. Inspiracje będą mogli znaleźć w serwisie najlepszewkuchni.pl.
„Działania w ramach strategii marketingowej #łaciaTY i JA rozpoczęliśmy już w czerwcu. Nową kampanię serków śmietankowych Łaciatych powierzyliśmy agencji Change Serviceplan. Naszym celem jest zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania szerokiego asortymentu serków oraz ciekawego urozmaicenia standardowych kanapek, jedzonych na co dzień” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
W kampanii zostanie zaprezentowana nowa komunikacja wizerunkowa, przygotowano także internetowe spoty reklamowe 15” i 6”. Działania zostaną wsparte kampanią w mediach społecznościowych oraz banerową, dodatkowymi akcjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy, a także współpracą z influencerami, którzy stworzą #łaciateam. Dla wielbicieli „łaciatych smaków” przygotowano konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR