Pora odsunąć na bok stare przyzwyczajenia i skupić się na tym co nowe.
Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70% odbiorców treści tworzone przez blogerów są pierwszym źródłem informacji o produktach. Za dwa lata ten
Brązy, beże oraz ciepłe szarości coraz śmielej goszczą w naszych wnętrzach. W połączeniu z rysunkiem naturalnego kamienia, kolory z palety barw ziemi tworzą niepowtarzalny duet zachwycający subtelnością.
W gorącym świąteczno-karnawałowym sezonie Piccolo przybiera postać superbohatera i dołącza do dzieci na wszystkich imprezach z super bąbelkowym smakiem owoców.
Śliwka Nałęczowska i praliny marki Solidarność ruszają ze wspólną promocją. W jej ramach - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycj
We wszystkich kinach sieci Cinema City wystartowała kampania promująca dwie linie produktowe marki Ziaja.
Murale na stałe wkomponowały się w miejski krajobraz. Do niedawna ozdabiały tylko stare mury. Teraz coraz częściej nadają barw także nowym budynkom. Przykłady wielkoformatowych murali, które niedawno pojawiły się na warszaw
Od 1 grudnia sieć restauracji McDonald’s stanie się oficjalnym sponsorem wielkoformatowych kin IMAX® w Polsce.
Product placement to popularna strategia marketingowa wielu znanych na całym świecie marek. Na polskim rynku również zaczyna pojawiać się coraz częściej.
Frazy konkubina/konkubent, wykon i zajebiście to najmniej lubiane słowa – wynika z plebiscytu "Słowa, które chcemy zapomnieć". „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził popularność tych fraz w mediach w 2015