MR70X to pierwszy router nowej generacji WiFi 6 w ofercie Mercusys. Dzięki MR70X zasięgiem sieci można objąć cały dom, a domownicy mają dostęp do szybkich połączeń bezprzewodowych. MR70X polecany jest osobom, które cenią s
Nowy model Scona firmy Kaldewei to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na emaliowane powierzchnie prysznicowe umożliwiające nowoczesną aranżację strefy prysznicowej zabudowanej w płaszczyźnie podłogi.
SEGRO, właściciel, zarządca i deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych, zwiększa swój zespół. Do struktur firmy dołączył Maciej Szczepański, obejmując stanowisko Associate Director, Development w rama
Nowoczesny obiekt biurowo-magazynowy Chylonia Business Park otrzymał nagrodę „Czas Gdyni” za najlepszą gdyńską inwestycję roku 2020. To wyróżnienie przewodniczącej Rady Miasta Gdyni za najlepsze gdyńskie inwestycje.
Podczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA w obecności Radcy Ambasady Kazachstanu w Polsce podpisano Memorandum o Porozumieniu pomiędzy MLEKOVITĄ a kazachską Spółką Krajową, dotyczące inwestycji w Kazachstanie na rzecz organ
Orzechy, rodzynki, daktyle czy suszone owoce to idealna, zdrowa przekąska, po którą możecie sięgać w pracy. Są nie tylko smacznym zamiennikiem słodyczy, ale także posiadają liczne wartości odżywcze i witaminy. Jeśli jeszcz
Największa platforma zakupowa w Polsce uruchamia edukacyjne kanały tematyczne. Od maja ruszyły pierwsze z nich – Technologia i Wnętrza. Za ich produkcję i kreację odpowiada warszawski dom produkcyjny F25.
Od 2018 roku SIGMA International (Poland) obsługuje Dümmen Orange, jednego z wiodących producentów kwiatów ciętych na świecie. Działania agencji obejmują komunikację marki luksusowych róż Avalanche+®, znanych z dekoracji �
Agencja interaktywna Mint Media zrealizowała pierwszy projekt dla marki Kikkoman®. Agencja odpowiada za realizacje kreacji w zakresie kampanii digital oraz projektu graficznego strony internetowej www.ekspertzdrowegosmaku.pl.
AMB Technic, firma specjalizująca się w technologiach precyzyjnego dozowania płynów montażowych, z końcem lutego zmieniła swoją identyfikację wizualną. Ewolucja wizerunku jest związana z 25-leciem firmy na polskim rynku i no