Czego tak naprawdę oczekują klienci i co zrobić, żeby klient został z nami na dłużej? Marketingowcy nieustannie prześcigają się w coraz to nowych pomysłach na przyciągnięcie odbiorców. Jakie trendy szykują się na 2020 r
Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej
Międzynarodowa sieć klinik chirurgii okulistycznej Optegra rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną – „Przejdź na sokoli wzrok”. Akcja ma podnieść świadomość zdrowotną pacjentów w zakresie
Świeża Bazylia PR obsłuży medialnie PayU S.A. podczas III edycji Kongresu 590. Agencja będzie odpowiedzialna za media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz opiekę nad Klientem podczas całego Kongresu.
Firma Sante, ekspert w dziedzinie zdrowego odżywiania, nawiązała współpracę ambasadorską z Justyną Święty-Ersetic. Polska lekkoatletka promować będzie produkty z całego asortymentu Sante, z naciskiem na propagowanie właś
Szymon Rajca dołączył do zespołu agencji WALK Digital, gdzie objął stanowisko senior digital designera. Wcześniej pracował m.in. w SMG Next i K2.
New Age Media uruchamia nową usługę dającą marketerom możliwość rozszerzenia komunikacji w kinach
Dzień Kobiet i Dzień Mężczyzn to dwie daty, które wielu marketerów skrzętnie oznacza w swoich kalendarzach z dużym wyprzedzeniem. Wraz z początkiem marca na skrzynki pocztowe klientów spływają różnorodne, często dosyć o
SEGRO, właściciel, zarządca i deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych, zwiększa swój zespół. Do struktur firmy dołączył Maciej Szczepański, obejmując stanowisko Associate Director, Development w rama
Electrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie działania z zakresu edukacji ekologicznej.