Choć rok 2020 nie był rekordowym pod względem statystyk policyjnych, to dane i tak są alarmujące. Mimo pandemii i związanych z nią ograniczeń w 2020 roku zatrzymano ponad 70 000 pijanych kierowców.
Ruszyła kampania reklamowa cukierków Mentos Choco. Za przygotowanie i realizację akcji pod hasłem „Czeko pragniesz” odpowiada agencja Walk Creative. Działania są prowadzone w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości.
Śliwka Nałęczowska i praliny marki Solidarność ruszają ze wspólną promocją. W jej ramach - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycj
Artur Kapacki, prezes Telmon, weźmie udział w konferencji dotyczącej systemów motywacyjnych w centrach obsługi klienta, podczas której wygłosi prelekcję pt. „Motywowanie finansowe i pozafinansowe/projektowanie i wdrażanie sy
W październiku na antenę Boomernga trafi nowy serial „The Happos Family”. Dwadzieścia odcinków przygód uroczych, niebieskich hipopotamów to pierwsza oryginalna produkcja tej stacji.
W dniu 18.08.2018 r. firma 2b design przekształciła się w agencję LOTNA
Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = Razem Lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji, szczególnie w grupie poniżej 54 roku życia, gdzie odsetek telewidzów sp
Studio Efektura zajęło się kompleksową postprodukcją najnowszych spotów reklamowych produktów marki L’Oréal. W reklamach występuje Grażyna Torbicka, która od dwóch lat jest oficjalną ambasadorką marki w Polsce.
Od początku br. płatnicy mają obowiązek zachowania należytej staranności w odniesieniu do płatności dokonywanych na rzecz zagranicznych odbiorców.