BIZNES Media i PR

Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network

Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network
4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies-

Data publikacji: 2020-03-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network
Kategoria: BIZNES, Media i PR

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.

Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network BIZNES, Media i PR - 4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.

Kampania promuje linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD. To rewolucja w kategorii produktów nawilżających, która opiera się na innowacyjnym systemie personalizacji. Każdy ma możliwość stworzyć swój idealny kosmetyk, dobrany do indywidualnych potrzeb z ponad 20 kombinacji. W styczniu br. marka poinformowała, że jej pierwszą, w 50-letniej historii marki, globalną ambasadorką została Emilia Clarke. Brytyjska aktorka jest znana m.in. z serialu „Gra o Tron”, czy świątecznej komedii „Last Christmas”.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości linii Clinique iD oraz zwiększenie jej sprzedaży. Działania prowadzone są w mediach offline (formaty kinowe on-screen i off-screen) oraz w kanałach online (Google Ads, paid social, programmatic display, działania na YouTube, mailingi, formaty direct display na Filmweb). Specjalnym dodatkiem do kampanii kinowej jest fotobudka na terenie Galerii Mokotów w Warszawie. Podczas eventu Ladies Night, który odbędzie się 5 marca, uczestniczki będą mogły skorzystać ze ścianki marki Clinique oraz odebrać kod zniżkowy na linię produktów Clinique iD.

Za zakup mediów offline i koordynację projektu odpowiada spółka dentsu X. Za obsługę, kreację i zakup mediów online odpowiada iProspect, a Isobar przygotowuje kreację i koncepcję strategii komunikacji kampanii.

Dentsu Aegis Network odpowiada za obsługę mediową grupy Estée Lauder Companies od września 2018 r. Agencje należące do grupy realizują dla klienta kampanie mediowe online i offline, a także są odpowiedzialne za strategie mediowe, obsługę kanałów social media i obsługę graficzną. 

A to już wiesz?  Grupa Eurocash nabędzie udziały w spółce prowadzącej sieć sklepów Arhelan

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network BIZNES, Media i PR - 4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy