Kto powiedział, że lody można jeść tylko latem?! Z lodami Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska sezon trwa cały rok! Kultowe słodycze w zmrożonych odsłonach pozwalają na samodzielne wyczarowanie efektownych deserów.
Polski rynek dóbr luksusowych jest stosunkowo młody, jednak już możemy obserwować zachodzące na nim zmiany i tendencje. O jakich zmianach mowa?
Start kampanii reklamowej nowej Galaretki Przezroczystej WINIARY
Do zespołu agencji technologicznej Rockon dołączyła Maja Gawecka, która objęła stanowisko Project Manager.
Skupieni na agonii Trójki nie dostrzegamy, że na naszych oczach rodzi się nowa konfiguracja polskiego rynku radiowego. Radio na dobre przenosi się do Internetu.
Bezpłatne szkolenie w formie online. 22-23 marca podczas 2 dni szkolenia przybliżymy zagadnienia z zakresu konsultacji publicznych, tworzenia strategii i wyznaczania celów organizacji oraz pozyskiwania środków na wzmocnienie NGO.
Istnieje wiele metod na motywowanie pracowników: pakiet usług medycznych, karty multisport czy premie. Dobrym sposobem jest także dostarczanie do miejsca pracy świeżych owoców i warzyw, ponieważ bardzo ważne stało się dla nas
Najsilniejsze na polskim rynku marki biznesowe po raz kolejny wyróżniono tytułem Business Superbrands. Do ich grona Rada Marek zaliczyła również markę Sodexo.
W ostatnich tygodniach Google poinformował, że do końca roku przejdzie na model pierwszej ceny tzw. first price auction. Dlaczego jeden z największych globalnych dostawców SSP podjął decyzję o zmianie w tym momencie?
Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację loterii konsumenckiej dla marki Łowicz.