Data publikacji: 2019-02-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rogatek, stworzony przez BE7 bohater „Kampanii Kolejowe ABC”
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Projekt „Kampania Kolejowe ABC” to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna z zakresu bezpieczeństwa kolejowego.
Projekt „Kampania Kolejowe ABC” to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna z zakresu bezpieczeństwa kolejowego realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego. W ramach projektu odwiedzane są liczne placówki edukacyjne z całej Polski. Centralnym elementem identyfikacji kampanii jest autorska postać nosorożca Rogatka, który został stworzony przez agencję strategiczno-kreatywną BE7.
Logo „Kampanii Kolejowe ABC” przyciąga wzrok dzięki charakterystycznym literom ABC z wkomponowanymi motywami nawiązującymi do tematyki kolejowej. Kreacja logo wskazuje, na co powinny zwracać uwagę dzieci, przebywając w okolicy torowiska, na peronie lub dworcu – znaki, światła i komunikaty dźwiękowe.
Rogatek, jak na odpowiedzialnego starszego kolegę przystało, nosi na nadgarstku odblaskową opaskę zapewniającą bezpieczeństwo na obszarach ruchu kolejowego i drogowego.
Ten projekt był dla nas ogromnym wyzwaniem. Zawsze chętnie angażujemy się w akcje społeczne, za sprawą których nasze otoczenie zmienia się na lepsze. Bezpieczeństwo najmłodszych to kwestia ważna i odpowiedzialna, również dla nas jako dbających o stronę wizualną przedsięwzięcia, jakim jest „Kampania Kolejowe ABC”. Tworząc bohatera kampanii, sympatycznego Rogatka, zadbaliśmy o to, żeby był przyjazny i wyrazisty, a zarazem przywoływał skojarzenia związane z bezpieczeństwem i rozwagą. Kampania, którą realizuje Urząd Transportu Kolejowego, promuje świadomość społeczną i ostrożność podczas korzystania z transportu kolejowego. – powiedział Marcin Jasiński, Managing Director BE7.
„Kampania Kolejowe ABC” to 4-letnia kampania informacyjno-edukacyjna współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, która ma na celu naukę na temat bezpieczeństwa kolejowego dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Koncepcja dociera do szerokiego grona dzieci z całej Polski. W placówkach w całym kraju przeprowadzane są zajęcia dla dzieci, podczas których z pomocą nosorożca Rogatka najmłodsi uczą się, jak zachować bezpieczeństwo na obszarach stacji, przystanków i przejazdów kolejowych. Urząd Transportu Kolejowego chce w interaktywny sposób bawić i uczyć młodzież, a tym samym propagować prawidłowe zachowania na terenach kolejowych. Postać wykonanego w technice 3D przyjaznego nosorożca Rogatka pojawia się w licznych materiałach wspierających akcję. Jest to między innymi gra edukacyjna na smartfony czy animowane filmy wyświetlane w telewizji, kinach, Internecie i pociągach.
Więcej o „Kampanii Kolejowe ABC” na www.kolejoweabc.pl
Więcej o agencji BE7 na www.be7.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR