BIZNES Media i PR

ROCKWOOL „Ociepla Życie” w swojej najnowszej kampanii z blogerami

ROCKWOOL „Ociepla Życie” w swojej najnowszej kampanii z blogerami
Nowa kampania „Ocieplamy Życie” realizowana przez ROCKWOOL Polska podpowiada, jak stworzyć funkcjonalny, bezpieczny i wygodny

Data publikacji: 2018-09-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ROCKWOOL „Ociepla Życie” w swojej najnowszej kampanii z blogerami
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Nowa kampania „Ocieplamy Życie” realizowana przez ROCKWOOL Polska podpowiada, jak stworzyć funkcjonalny, bezpieczny i wygodny dom.

ROCKWOOL „Ociepla Życie” w swojej najnowszej kampanii z blogerami BIZNES, Media i PR - Nowa kampania „Ocieplamy Życie” realizowana przez ROCKWOOL Polska podpowiada, jak stworzyć funkcjonalny, bezpieczny i wygodny dom.

Wszyscy poszukujemy komfortu, staramy się zachować dobry balans pomiędzy życiem osobistym, a zawodowymi wyzwaniami. Miejscem, w którym regenerujemy siły, jest dom. Dlatego też nowa kampania „Ocieplamy Życie” realizowana przez ROCKWOOL Polska podpowiada, jak stworzyć funkcjonalny, bezpieczny i wygodny dom. Kampania powstaje we współpracy ze znanymi blogerami, m. in. Beatą Lipov („Lawendowy Dom”) czy Katarzyną Michałkiewicz („KM we wnętrzu”).

Pieniądze? Oczywiście, są ważne. Dobry samochód, nowy garnitur? Jak najbardziej. Ale wciąż czegoś brakuje, prawda? Azylu, w którym pośpiech i stres ustępują miejsca komfortowi i harmonii. Serwis „Ocieplamy życie”, w którym znani blogerzy podpowiadają najlepsze sposoby na stworzenie komfortowego domu, pomaga w podjęciu właściwych decyzji już na etapie jego budowy. Na nasze samopoczucie ma wpływ nie tylko funkcjonalnie urządzone wnętrze, ale i niewidoczne dla oka nowoczesne rozwiązania budowalne.

Serwis powstał dla ludzi zarówno już spełnionych zawodowo i prywatnie, jak i tych wciąż ambitnie dążących do wytyczonego celu, chcących jednak znaleźć przestrzeń, która daje odrobinę wytchnienia. – Proponujemy, jak urządzić to najważniejsze miejsce, by odpowiadało naszemu usposobieniu, poczuciu estetyki i oczekiwaniom. Inspirujemy do szukania idealnego domu, przedstawiając rozwiązania z różnych stron świata i głosy ekspertów. Polecamy dobre, sprawdzone sposoby na tworzenie harmonijnego, wygodnego wnętrza  – mówi Łukasz Glapa, dyrektor marketingu CEE w ROCKWOOL Polska.  

O czym można poczytać w serwisie „Ocieplamy Życie?” Damian Czernik, autor bloga „Okiem Inżyniera” dzieli się wiedzą na temat właściwego przeprowadzania prac remontowych, termomodernizacji, doradza, jak zaoszczędzić na ogrzewaniu i które technologie grzewcze sprawdzają się najlepiej. Te porady to znakomita baza wyjściowa dla wszystkich, którzy planują budowę domu lub termomodernizację.

A to już wiesz?  Agencja 4FRAME w największej kampanii marki adidas

Autorka bloga „Lawendowy dom” Beata Lipov czy Katarzyna Michałkiewicz, autorka bloga „KM we wnętrzu” doradzają, jak stworzyć prawdziwy dom – taki, do którego chce się wracać i spędzać czas z rodziną i bliskimi. Zieleń w domu, zaplanowanie funkcji poszczególnych przestrzeni, dobre nawyki, porady dotyczące rozwiązań budowlanych – to wszystko tworzy harmonijną, przyjazną przestrzeń.

– Idealny dom to nie tylko wnętrze, ale i jego wpływ na otoczenie. Eksperci podkreślają, że jesteśmy odpowiedzialni za siebie nawzajem, a to, jak budujemy i jak żyjemy w wielkim stopniu oddziałuje na innych. Jak wspólnie możemy kreować przyjazne miejsca do życia? Na to pytanie odpowiadają nasi autorzy – dodaje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu CEE w ROCKWOOL Polska.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
ROCKWOOL „Ociepla Życie” w swojej najnowszej kampanii z blogerami BIZNES, Media i PR - Nowa kampania „Ocieplamy Życie” realizowana przez ROCKWOOL Polska podpowiada, jak stworzyć funkcjonalny, bezpieczny i wygodny dom.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy