Sponsoring sportowy ma niepodważalny wpływ na rozpoznawalność i zasięg marki. Jak się jednak okazuje, nie tylko sponsorowanie największych dyscyplin sportowych, takich jak piłka nożna czy siatkówka, przynosi najlepsze efekty.
Wydawnictwo MT Biznes, które właśnie obchodzi 15-lecie swojego istnienia, wprowadziło nową identyfikację wizualną, odświeżając wizerunek.
Zarówno aktywność fizyczna, jak i umysłowa są kluczem do zachowania dobrego zdrowia, pozytywnego nastroju i chęci do życia przez długie lata.
Polacy przetrzymują w bankach coraz więcej gotówki, ale lokaty już od dawna nie są najatrakcyjniejszą formą pomnażania kapitału.
Wydawnictwo KUKBUK połączyło biuro reklamy i marketingu w jeden dział, którym zarządza Artur Chmielewski, dotychczasowy dyrektor ds. marketingu. Do zespołu dołączyły również trzy nowe osoby.
AMB Technic, firma specjalizująca się w technologiach precyzyjnego dozowania płynów montażowych, z końcem lutego zmieniła swoją identyfikację wizualną. Ewolucja wizerunku jest związana z 25-leciem firmy na polskim rynku i no
W świątecznej edycji „Beauty Stories”, której mottem przewodnim jest „Podaruj piękno na święta”, podpowiadamy, jakie prezenty sprawią radość naszym bliskim.
Zamykanie międzynarodowego ruchu lotniczego, odwoływanie kolejnych lotów oraz rosnące obawy pasażerów przed podróżami powietrznymi bardzo mocno odbijają się na sytuacji linii, a w efekcie na wyglądzie siatki połączeń.
Silny&Salamon dostarcza maszyny, które zautomatyzują pakowanie w nowopowstałej fabryce Turck Automation Technology Sp. z o.o. w Lublinie. Wszystkie linie produkcyjne tworzone są tam od podstaw, a urządzenia Autobag, dzięki łatwo
Europejski potentat rynku oświetleniowego przyśpiesza ekspansję w Polsce.