Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy - videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisi
Bouygues Immobilier Polska znalazł pomysł na wnętrza urządzone w zgodzie z naturą. Zachęca do wyboru materiałów od producentów, którzy dbają o środowisko przy produkcji drewnianych podłóg, farb, płytek oraz armatury.
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wyliczył, że fundacja o. Rydzyka poza 26 mln złotych odszkodowania przyznanego w ramach ugody zyskała wczoraj także reklamę wartą prawie 2 mln złotych. Wynikiem medialnej burzy wokół rek
Po pełnym niespodziewanych wydarzeń i wyzwań roku Polacy bardziej niż kiedykolwiek marzą o ucieczce i wyrwaniu się z miasta. Czarter jachtów doskonale uosabia pojawiające się oczekiwania podróżnicze, oferując pobyt z dala o
AI do realizacji celów sprzedażowych. Wiele wskazuje na to, że niebawem treści wideo będą kształtowane głównie przez sztuczną inteligencję. Czy czeka nas zatem rewolucja w wideo marketingu?
Grupa Selena, globalny producent i dystrybutor produktów chemii budowlanej, obchodzi 20-lecie swojej działalności w Rumunii. To ważna rocznica, ponieważ od powołania Selena Romania, rozpoczęła się konsekwentna ekspansja firmy
Wraz z końcem sierpnia ruszył kolejny etap kampanii produktów OSM Piątnica. Tym razem promowana jest linia jogurtów VITA-MINKI.
W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata?
Ogólnopolski branżowy "MVP Magazyn" – czyli największy i najpopularniejszy miesięcznik poświęcony NBA w Polsce, zmienia nie tylko właściciela, ale też formułę z wersji drukowanej na serwis internetowy.
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.