BIZNES Media i PR

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji
Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji

Data publikacji: 2016-10-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju.

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji BIZNES, Media i PR - Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju.

Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do pracowników, którzy potrzebują energii i koncentracji w trakcie wykonywanych obowiązków zawodowych.

Kampania realizowana jest w internecie oraz OOH. W kampanii digitalowej nacisk położony jest na precyzyjne dotarcie do pracowników z wykorzystaniem różnych kanałów, natomiast kampania OOH prowadzona jest w biurowcach. Kampania jest połączona z promocją, w której można zdobyć zapas energii od Red Bulla.

Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów agencja Bimers.

 

Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji BIZNES, Media i PR - Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Kuchenne Zmagania z Podravką w roli głównej

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy