Do działu kreacji dołączyli: Maciej Rakowski, Art Director, oraz Agnieszka Kamieniecka, Creative Digital Copywriter. Powiększenie teamu kreatywnego wiąże się z pozyskaniem nowych Klientów, takich jak: Rimmel, Tarczyński, Lux M
W finalnej odsłonie kampanii T-Mobile mamy okazję poznać historię piątego przedsiębiorcy, który wystąpił w spocie operatora skierowanym do biznesu. Jest nim Tymoteusz Pięta, fryzjer gwiazd.
Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej
Firma Phenicoptere, producent GLOV Hydro Demaquillage, produktów do oczyszczania twarzy, które usuną nawet najmocniejszy makijaż i inne zabrudzenia wyłącznie za pomocą wody, powierzyła obsługę PR i działania komunikacyjne gr
We wszystkich kinach sieci Cinema City wystartowała kampania promująca dwie linie produktowe marki Ziaja.
Image Power, polski producent gier wideo, którego akcjonariuszem jest PlayWay, prowadzi kampanię na Kickstarterze na rozwój autorskiej gry Yacht Mechanic Simulator 2021.
Różnorodność stylów, kolorów i szeroka gama rozmiarów (od 34 do 50), a to wszystko na powierzchni 60 m kw. Do grona najemców Poznań City Center dołączyła kolejna modowa marka Blue Shadow. Na poziomie 2., klienci znajdą wyj
Do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Anna Lauk, która wcześniej pracowała dla First Data.
Agencja Best Brands PR rozpoczęła działania komunikacyjne dla marek płytek ceramicznych – Villeroy & Boch oraz Engers, należących do V&B Fliesen GmbH. Kampania obejmie przede wszystkim współpracę z mediami, social media, dzi
Super-Pharm awansował do ścisłej czołówki rankingu sklepów internetowych w swojej kategorii według raportu IQVIA.