Czerwiec witamy Międzynarodowym Dniem Dziecka, ważnym nie tylko dla najmłodszych ale także ich najbliższych, którzy chcą sprawić im radość. W tym okresie szczególnie oblegane są sklepy z dziecięcym asortymentem, które w t
Kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive obejmująca spoty telewizyjne i kinowe oraz działania w Internecie.
Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Kampania „Zdobądź pracę marzeń z EF” Education First zdobyła brązowego spinacza. Jedyny Spinacz 2018 przyznany w kategorii Turystyka i Rekreacja jest nasz.
ALTEN Polska podsumowuje 2020 rok w branży IT i pokazuje perspektywy na 2021
Sieć stacji Circle K już po raz drugi grała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Klienci Circle K od 21 grudnia do 31 stycznia mogli wspierać WOŚP wrzucając datki do puszek na stacjach. Łącznie sieć stacji paliw przekaż
Klienci po raz kolejny docenili współpracę i jakość działań: adCookie najwyżej ocenione w czterech kategoriach w raporcie MMP „Agencja Interaktywna Roku 2018”
Do zespołu 19 Południka dołącza Katarzyna Krępa, obejmując stanowisko Junior Strategist.
Planowanie świątecznych i noworocznych kampanii w pełni. Pojawiają się też pierwsze prognozy dotyczące trendów na 2018 rok. Niektóre z nich warto wykorzystać już teraz, planując świąteczne działania marketingowe.
Coraz więcej firm rozumie, że aby zaistnieć w świadomości klientów, muszą zwiększyć swoją obecność w mediach. Z pomocą przychodzą wirtualne biura prasowe.