Wielu przedsiębiorców zapowiadało, że w styczniu otwiera się bez względu na zakazy i obostrzenia. Takie plany na interaktywnej mapie wolnego biznesu swoim wpisem potwierdziło ponad 300 podmiotów.
26 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi, akredytowanej przez DIMAQ.
Samsung dołączył do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Wystartował nowy serwis produktowo-wizerunkowy Grupy Barlinek. Za całkowitą realizację strony odpowiada agencja OS3.
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. rozpoczęły kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma promuje swoje produkty, a zaczęła od kabanosów.
Opóźnienia, papierkowa robota, dodatkowe cła – to tylko niektóre z negatywnych skutków Brexitu. Branża logistyczna stoi obecnie przed potężnym wyzwaniem, aby zapewnić ciągłość handlu. Ale Brexit może dotknąć każdego
Druga połowa 2020 roku była rekordowa pod względem liczby upadłości konsumenckich. Sądy orzekły ją wobec 8,4 tys. osób - to blisko dwukrotnie więcej niż w pierwszym półroczu.
W branży produkcji filmowych wielkie wydarzenia i ważne decyzje podejmowane są niemal co chwilę. Równie istotna jak ich realizacja, jest także refleksja nad tym, co udało się zrobić, kiedy opadnie kurz. I oto my, robimy dzisia
18 września do emisji trafił spot wizerunkowy promujący największego na świecie producenta AGD, firmę Haier.
O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto z