Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii – Target MCG.
Czy technologia RFID sprawdzi się zarówno na produkcji, jak i w branży… lotniczej? Okazuje się, że tak. Poniżej przedstawiamy najbardziej popularne trendy i zastosowania RFID.
Firma Sokołów, wychodząc naprzeciw najbardziej aktualnym oczekiwaniom konsumentów, rozpoczęła sprzedaż wyrobów firmowych drogą online. Dostępny asortyment obejmuje najbardziej popularne kategorie produktowe Sokołowa.
PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab.
Marka Familijne zachęca do świętowania swoich 25. urodzin i dzielenia się urodzinowymi wspomnieniami w ramach specjalnego konkursu na antenie Radia ZET. Najpiękniejsze historie zostaną nagrodzone voucherami na prezent i zapasami
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo.
Fracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu, podsumował wyniki za ubiegły rok i przedstawił kluczowe kierunku rozwoju, w tym zwiększenie zatrudnienia i rozbudowę oddziałów
United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych platformach.
Możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona.
Marka Big-Active, należąca do „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych polskich producentów herbat, dżemów, syropów i napojów właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green 20 tb.