BIZNES Media i PR

Peppermint wspiera komunikację Vodka Festival w sieci sklepów Aelia Duty Free

Peppermint wspiera komunikację Vodka Festival w sieci sklepów Aelia Duty Free
Agencja odpowiada za przygotowanie konceptu graficznego komunikacji oraz key

Data publikacji: 2019-08-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Peppermint wspiera komunikację Vodka Festival w sieci sklepów Aelia Duty Free
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Agencja odpowiada za przygotowanie konceptu graficznego komunikacji oraz key visuali.

Peppermint wspiera komunikację Vodka Festival w sieci sklepów Aelia Duty Free BIZNES, Media i PR - Agencja odpowiada za przygotowanie konceptu graficznego komunikacji oraz key visuali.

Agencja odpowiada za przygotowanie konceptu graficznego komunikacji oraz key visuali.

Vodka Festival to aktywacja konsumencka, która rozpoczęła się w wybranych, polskich sklepach należących do sieci Aelia Duty Free w lipcu. Aktywacja prezentuje wybrane marki wódek i prowadzona jest z wiodącymi producentami tego alkoholu. 

Peppermint wspiera Lagardere Duty Free, właściciela sieci sklepów Aelia, w zakresie projektów związanych z komunikacją w miejscu sprzedaży. Współpraca trwa od 2018 roku.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Peppermint wspiera komunikację Vodka Festival w sieci sklepów Aelia Duty Free BIZNES, Media i PR - Agencja odpowiada za przygotowanie konceptu graficznego komunikacji oraz key visuali.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Kanibalizacja treści zagrożeniem dla Twojego SEO?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy