BIZNES Media i PR

Pełną parą naprzód

Pełną parą naprzód
Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja

Data publikacji: 2015-06-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pełną parą naprzód
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.

Pełną parą naprzód BIZNES, Media i PR - Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.

Kompaktowe generatory pary

Linia generatorów pary do prasowania marki Bosch gwarantuje komfort i wygodę prasowania dzięki nowoczesnym funkcjom: MotorSteam – wbudowany kompaktowy silnik generuje stale duże ilości pary, ułatwiając i przyspieszając prasowanie; SensorSteam – żelazko grzeje i produkuje parę jedynie podczas kontaktu z dłonią; i-Temp Advanced – optymalna temperatura dla wszystkich rodzajów tkanin; 4AntiCalc – automatyczne odkamienianie; AntiShine – ochrona dla ciemnych i delikatnych tkanin; Steam on Demand – ciągły, silny strumień pary wytwarzany tak długo, jak długo wciśnięty jest przycisk aktywujący parę, który znajduje się pod uchwytem żelazka.

W internecie realizowana jest intensywna kampania. Obejmuje: działania w modelach efektywnościowych na największych polskich portalach horyzontalnych: onet, wp i gazeta.pl, na porównywarkach cenowych oraz w serwisach ogłoszeniowych i aukcyjnych. Uruchomiono także kampanię w Google Adwords oraz reklamę wideo na YouTube. Kampanię w Internecie realizuje Agencja INSIGNIA.

INSIGNIA pracuje dla marki Bosch od 2010 r. Obecnie realizuje też inne działania marketingowe dla sprzętu AGD Bosch, m.in. kampanię „Akademia Smaku” (www.akademiasmakuonline.pl), skierowaną do miłośników gotowania; „Bosch Wszechrobiący”, promującą blendery marki Bosch oraz „NoFrost”, promującą lodówki.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Pełną parą naprzód BIZNES, Media i PR - Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Siła synergii – właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy