Na rynku B2B zaczęły pojawiać się nowe narzędzia marketingowe, które pozwalają szybciej i skuteczniej dotrzeć do docelowego odbiorcy. Odnosi się to przede wszystkim do sklepów internetowych oraz dostawców internetowych usłu
Tereny inwestycyjne, które chce włączyć do Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej gmina Czyżew zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo.
W momencie, gdy większość banków komercyjnych wycofywało się z preferencyjnych stawek na lokatach, państwo ponownie wita amatorów papierów dłużnych. Rok 2020 zakończono powrotem kapitału do czteroletnich obligacji antyinfl
Amerykańska firma analityczna J.D. Power jak co roku przedstawiła swój słynny ranking niezawodności samochodów.
Sztuka Współczesna. Klasycy Awangardy po 1945 w DESA Unicum
Codeaddict, poznańska firma technologiczna, ogłosił zamiar przejęcia Nessie Research Lab. Spółki podpisały list intencyjny. Obecnie negocjują umowę przyrzeczoną, na mocy której Nessie stanie się częścią grupy Codeaddict,
Open Mobi poszerza portfolio o usługę Questvertisingu i uruchamia system do prowadzenia reklamowego paywalla – adQuery. Wydawcy mogą teraz korzystać z nowego narzędzia do monetyzacji ruchu, a marki zyskują pewne i precyzyjne do
Maciej Sikorski objął stanowisko Commercial & Sales Director w Runmageddonie. Do jego zadań należeć będzie koordynacja pracy zespołu sprzedażowego, zajmującego się sponsoringiem oraz współpracą z samorządami lokalnymi.
W ostatni weekend, 7–8 marca br., Sopot już po raz trzeci był gospodarzem Festiwalu Zatoka Kobiet. Patronat na wydarzeniem objęły magazyn „Skarb” i firma Rossmann, a rolę dyrektora artystycznego powierzono Agacie Młynarskie