BIZNES Media i PR

Nowa odsłona kampanii marki środków do prania Surf

Nowa odsłona kampanii marki środków do prania Surf
Po dwóch i pół roku od wprowadzenia na rynek, marka Surf zmienia strategię komunikacji adresowanej do konsumentów. Ta zmiana to efekt działań, które mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie komunikacji i oferty do potrzeb polskich

Data publikacji: 2019-02-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona kampanii marki środków do prania Surf
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Po dwóch i pół roku od wprowadzenia na rynek, marka Surf zmienia strategię komunikacji adresowanej do konsumentów. Ta zmiana to efekt działań, które mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie komunikacji i oferty do potrzeb polskich konsumentów.

Nowa odsłona kampanii marki środków do prania Surf BIZNES, Media i PR - Po dwóch i pół roku od wprowadzenia na rynek, marka Surf zmienia strategię komunikacji adresowanej do konsumentów. Ta zmiana to efekt działań, które mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie komunikacji i oferty do potrzeb polskich konsumentów.

Surf pierze, Ty pachniesz!  – nowa odsłona kampanii marki środków do prania Surf

Po dwóch i pół roku od wprowadzenia na rynek, marka Surf zmienia strategię komunikacji adresowanej do konsumentów. Ta zmiana to efekt działań, które mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie komunikacji i oferty do potrzeb polskich konsumentów. Dlatego od 2018 roku strategia marki Surf jest rozwijana lokalnie i jeszcze bardziej dostosowana do oczekiwań Polek, które są główna grupą docelową.

Kategoria produktów do prania jest jedną z największych kategorii środków chemiczno-kosmetycznych w Polsce, która w 2018 roku przekroczyła wartość 1,5 mld zł i stale rośnie. Polacy piorą coraz częściej i bardziej specjalistycznie, więc rynek środków do prania poszerza się o kolejne kategorie, a wydatki na nie rosną.[1] Polki coraz odważniej sięgają zarówno po nowe marki, jak i nowe formaty środków piorących poszukując produktu idealnego, który sprosta ich oczekiwaniom. A warto podkreślić, że i w tej dziedzinie zaszło sporo zmian. Idealny środek piorący ma już za zadanie nie tylko usunąć plamy, ale również powinien pielęgnować prane tkaniny i pozostawiać przyjemy zapach. Nie bez znaczenia jest również cena i wydajność.

Jak podkreśla Magdalena Szpądrowska – Brand Manager marki Surf – z przeprowadzonych przez nas badań jasno wynika, że współczesne Polki pragną, aby obowiązki domowe sprawiały im jak najmniej kłopotu, sprzątanie było łatwe, a pranie przyjemne. Dlatego naszym celem jest dostarczenie im produktów skutecznych i wydajnych, po które będą chętnie sięgąć, a ich stosowanie będzie nierozerwalnie związane z przyjemnością – bowiem każdą z nas cieszy piękny zapach świeżo rozwieszonego, czystego prania. Dlatego w nowej reklamie SURF pokazaliśmy kontrast między szarą nudą codziennych obowiązków, a kolorowym światem pełnym zapachu, który pozytywnie wpływa na samopoczucie. To niezwykle ważne, bowiem zapach SURF towarzyszy nam nie tylko podczas samego prania, sprawiając, że staje się ono dużo przyjemniejsze, ale również pozostaje na długo na wypranych ubraniach, dzięki czemu możemy się nim cieszyć zawsze gdy sięgamy po ulubioną bluzkę czy sweter.

A to już wiesz?  Złote zasady e-mail marketingu

W portfolio marki Surf już dziś można znaleźć proszki dla zwolenniczek tradycyjnych rozwiązań, skoncentrowane żele do prania, które zachwycają swoją wydajnością oraz kapsułki, 2w1, które są wygodne w stosowaniu, wszystkie o pięknym i trwałym zapachu. To, co wyróżnia produkty marki Surf to wyjątkowa kompozycja unikalnych zapachów dostępna w różnych wariantach, która gwarantuje świeży i długotrwały zapach. Konsumentki najchętniej sięgają o produkty Surf z linii Tropikalna Lilia & Ylang Ylang, który jest wspaniałym połączeniem dwóch egzotycznych kwiatów, znajdujących się w pierwszej piątce ulubionych zapachów w światowych rankingach.

Kampania pełna zapachu!

Nowa strategia komunikacji marki Surf została opracowana ściśle w odniesieniu do oczekiwań polskich konsumentów. Od 1 lutego w telewizji można oglądać pierwszy spot reklamowy w pełni stworzony
i zrealizowany w Polsce, w ścisłej współpracy z polskimi konsumentkami. W rolę głównej bohaterki wcieliła się jedna z aktorek młodego pokolenia Agnieszka Mrozińska (znana między innymi z seriali takich jak „Barwy Szczęścia”, czy „Na dobre i na złe”). Jak podkreśla Magdalena Szpądrowska – Brand Manager marki Surf – Cieszymy się, że cały spot został wymyślony lokalnie i nagrany w Warszawie. Mamy nadzieję, że klip przypadnie do gustu konsumentom. Zaplanowaliśmy również silne wsparcie mediowe, tylko w lutym w telewizji reklamę będzie można zobaczyć średnio 242 razy dziennie, czyli około co 6 minut. W oparciu o spot telewizyjny przygotowaliśmy również silne wsparcie w digitalu i social mediach. A to dopiero poczatek naszych działań.

Za planowanie promocji i działań reklamowych odpowiada dom mediowy Mindshare, a za działania PR agencja Atelier PR. Koncept spotu został stworzony we współpracy z agencją Well-Rounded Design, za produkcję spotu odpowiada ToFi Productions, a za postprodukcję Chimney Poland. Intensywna kampania promująca nową komunikację marki będzie widoczna w telewizji oraz internecie i potrwa przez cały rok, dodatkowo konsumenci mogą spodziewać się atrakcyjnych aktywacji i promocji w punktach sprzedaży.

A to już wiesz?  Trendy w wideo marketingu na 2018

Reklamę zobaczyć można pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=ie6lTUpmaEw

[1] Euromonitor 2018, http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/rynek-produktow-do-prania-wart-ponad-1-5-mld-zl-i-stale-rosnie,161973.html

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowa odsłona kampanii marki środków do prania Surf BIZNES, Media i PR - Po dwóch i pół roku od wprowadzenia na rynek, marka Surf zmienia strategię komunikacji adresowanej do konsumentów. Ta zmiana to efekt działań, które mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie komunikacji i oferty do potrzeb polskich konsumentów.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy