Wraz z rozwojem firmy, zwiększaniem kompetencji, wygranymi konkursami Google oraz stale wzrastającą liczbą klientów - Result Media, agencja marketingu internetowego, zdecydowała się powiększyć dział Client Service oraz Strate
Z danych Adjust wynika, że aż 80% użytkowników przestaje korzystać z aplikacji mobilnej już dzień po jej zainstalowaniu. Czy konsumenci powracają do aplikacji, których nie używali przez długi czas?
Senuto, młoda warszawska firma technologiczna działająca w branży marketingu internetowego po 3 latach prężnej działalności na rodzimym rynku polskim, rozpoczęła ekspansję zagranicą.
W Światowym Dniu Sprawiedliwości Społecznej SOS Wioski Dziecięce apelują do gmin o pomoc w walce z wykluczeniem społecznym dzieci z rodzin w kryzysie.
Święto zakochanych jest specyficznym dniem w roku. Podczas gdy my próbujemy rozkochać w sobie drugą osobę, firmy uwodzą i zachęcają nas do wyrażenia sympatii wobec marki - 14 luty to bowiem idealny okres dla marketingowców.
Najnowsza informacja GUS komunikuje oczekiwaną korektę statystyk po grudniowym wybiciu. Taki stan nie oznacza nic innego poza powrotem koniunktury inwestycyjnej pierwotnego rynku mieszkaniowego do normalności.
Do zespołu 19 Południka dołącza Katarzyna Krępa, obejmując stanowisko Junior Strategist.
Z okazji Dnia Dziecka – Brand24 i agencja interaktywna Mint Media – przygotowały infografikę obrazującą, jak wygląda pomaganie społecznościowe w Polsce.
Agencja OS3 wygrała przetarg na obsługę w mediach społecznościowych marki Rimmel Polska.
Jak dobrać kolor do logo marki?