United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych platformach.
Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Wrzesień to gorący okres remontów. Urządzasz swoje mieszkanie? Chcesz, aby efekt końcowy Twojej pracy dawał poczucie ergonomiczności i maksymalnej funkcjonalności? Postaw na praktyczne gadżety.
Na pewno każdy słyszał o tym, że czosnek jest jedną z najlepszych i najskuteczniejszych na świecie roślin leczniczych. Mimo, że jego specyficzny zapach i smak nie wszystkim odpowiada, nie można zapominać o jego licznych, cenn
Black Red White startuje z nową platformą komunikacyjną „Trzech Mistrzów Black Red White”. Nowy format, który został oparty na postaciach trzech głównych bohaterów – mistrzów stolarstwa – jest wynikiem poszukiwania id
W odpowiedzi na intensywny wzrost rynku gamingowego firma TBM Sp. z o.o., polski producent przekąsek, wprowadza nową submarkę Non Stop Gaming stworzoną z myślą o graczach komputerowych i konsolowych.
Nadchodzi rewolucyjna zmiana w polskim outdoorze. Już wkrótce do przeprowadzenia kampanii na kilkuset ekranach LED w całym kraju wystarczy… kilka kliknięć myszką. – Jesteśmy świadkami powstania nowego medium reklamowego –
Jabra wprowadza do oferty lekki, przenośny, niedrogi i komfortowy zestaw słuchawkowy Evolve2 30 do produktywnej pracy
Tegoroczne krakowskie Światowe Dni Młodzieży wg Komitetu Organizacyjnego zgromadziły prawie 3 miliony wiernych. Nie jest zatem zaskoczeniem, że pielgrzymi są również użytkownikami mediów społecznościowych, aktywnie relacjon
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wyliczył, że fundacja o. Rydzyka poza 26 mln złotych odszkodowania przyznanego w ramach ugody zyskała wczoraj także reklamę wartą prawie 2 mln złotych. Wynikiem medialnej burzy wokół rek