Celem zmiany szaty graficznej opakowań Davidoff Cafe, w nawiązaniu do re-pozycjonowania marki jest budowanie świadomości filozofii marki -ZEST FOR LIFE, czyli radość życia, życie z pasją oraz lepsze dotarcie do konsumentów �
Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości.
Play2Chill, notowany na NewConnect producent gier wideo na PC, w ramach zawartej z PlayWay umowy linii kredytowej może otrzymać do 1 mln zł na realizację bieżących projektów.
Zima za pasem. Już niedługo w ruch pójdą narty i sanki, a śnieg otuli nas magiczną, świąteczną aurą.
Badanie LoveBrands Relations na temat preferencji komunikacyjnych Polaków wobec mediów
Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z firmą Styropmin - producentem profesjonalnych płyt styropianowych, jednego z najważniejszych elementów systemu dociepleń.
Działalność gospodarcza w dobie koronawirusa była sinusoidą dla bardzo skrajnych branż, spośród których część dynamicznie zarysowywała swoją obecność na rynku, jednak wiele sektorów notowało rekordowe spadki, często
Notino zakończyło 2020 rok z rekordowym obrotem na poziomie ponad 560 milionów Euro[1]. Wyniki odnotowane przez czeskiego giganta branży kosmetycznej są wyższe aż o 42 procent w porównaniu rok do roku.
Do zespołu KUKBUK.pl dołączył Marcin Lewandowski. Objął stanowisko dyrektora artystycznego i jest odpowiedzialny za strategię wizualną i jej realizację na portalu.
Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Tchibo Black ’N White w social mediach oraz na VOD. Za koncept kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Plej ze wsparciem strategicznym Melting Pot oraz domem produkcyjnym SHOOTME.