BIZNES Media i PR

Konferencja Zawartości, czyli wieczór inspiracji branży kreatywnej

Już 9 listopada na konferencji Zawartości porozmawiają o tym, jak emocje działają na ludzi i jak pomagają angażować odbiorców. Gdzie branża kreatywna szuka

Data publikacji: 2018-11-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konferencja Zawartości, czyli wieczór inspiracji branży kreatywnej
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Już 9 listopada na konferencji Zawartości porozmawiają o tym, jak emocje działają na ludzi i jak pomagają angażować odbiorców. Gdzie branża kreatywna szuka inspiracji?

Konferencja Zawartości, czyli wieczór inspiracji branży kreatywnej BIZNES, Media i PR - Już 9 listopada na konferencji Zawartości porozmawiają o tym, jak emocje działają na ludzi i jak pomagają angażować odbiorców. Gdzie branża kreatywna szuka inspiracji?

Szukają pomysłów tam, gdzie to nieoczywiste. Wiedzą, że nie wystarczy jedynie czytać case studies czy śledzić zagraniczne kampanie. Buntują się przeciwko bylejakości, chcą powrotu do merytorycznych treści. Są przekonani, że wartościowe idee biorą się z łączenia różnych dziedzin. Już 9 listopada na konferencji Zawartości porozmawiają o tym, jak emocje działają na ludzi i jak pomagają angażować odbiorców. Gdzie branża kreatywna szuka inspiracji? 

W ciągu ostatnich dwóch lat wyprodukowaliśmy więcej informacji, niż od samego początku istnienia ludzkości. Prognozy wskazują, że proces ten będzie postępować. Pewne jest jedno: czujemy się już zmęczeni nadmiarem treści. W tym cyfrowym potopie bardzo trudno angażować odbiorców, kiedy ich uwaga jest rozproszona. Jak zatem wpaść na pomysł, który zapadnie w pamięć?

Kluczem jest szukanie inspiracji w nieoczywistych miejscach. Wielkie idee nierzadko rodzą się na styku różnorodnych dziedzin. Wynikają z poznawania ludzi z rozmaitych środowisk, budowania wiedzy o świecie opartej o zróżnicowane źródła. To właśnie dlatego na trzeciej edycji konferencji Zawartości: Emotions in motion będzie można spotkać nietuzinkowych prelegentów, pochodzących z różnych branż: od medycyny, przez show biznes, kulturę i psychologię, aż po erotykę. 

Na tegorocznych Zawartościach porozmawiamy o emocjach – tym, jak działają na ludzi i jak dzięki nim tworzyć naprawdę angażujące treści. – Dobre kampanie budowane są właśnie na emocjach. Jeśli chcemy skutecznie komunikować, musimy rozumieć, jak działają emocje. Ta konferencja to maraton idei nie tylko dla branży kreatywnej, lecz także dla tych, którzy są ciekawi świata i chcą piątkowy wieczór spędzić nieco inaczej, poznać inspirujących ludzi i porozmawiać o tym, co naprawdę ważne – tłumaczy Szymon Sikorski, współorganizator konferencji i CEO agencji Publicon.

A to już wiesz?  Marka Demix dostępna w GO Sport

Wśród prelegentów znajdą się między innymi: gość specjalny Vijlar Hanssen, ocalały w zamachu terrorystycznym Breivika w 2011 roku, który podzieli się swoją historią i wytłumaczy, jak strach mobilizuje do działania; legenda polskiego rapu – Waldemar Kasta, który weźmie udział w dyskusji o tym, czy nienawiść może sprzedawać i zjednywać ludzi czy też Ewa Bujacz, lekarka i założycielka Lewogramu, która porozmawia o potrzebie, a nawet przymusie bycia szczęśliwym.

Maraton idei Zawartości. Emotions in motion odbędzie się 9 listopada o 17.00 na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Organizatorami konferencji są Uniwersytet SWPS i Agencja Publicon. Liczba miejsc ograniczona. Rejestracja: https://konferencjazawartosci.evenea.pl

Więcej informacji na: www.zawartosci.com

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Konferencja Zawartości, czyli wieczór inspiracji branży kreatywnej BIZNES, Media i PR - Już 9 listopada na konferencji Zawartości porozmawiają o tym, jak emocje działają na ludzi i jak pomagają angażować odbiorców. Gdzie branża kreatywna szuka inspiracji?
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy