BIZNES Media i PR

Kolejna odsłona kampanii Włocławki

Kolejna odsłona kampanii Włocławki
Marka Włocławek ogłasza kolejny etap kampanii Włocławki. Po czerwcowym evencie i otwarciu we Włocławku specjalnej strefy wyposażonej w unikalne ławki ze zintegrowanym grillem, tym razem marka zwraca się do młodych projektantów, studentów wzornictwa i kierunków

Data publikacji: 2018-10-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna odsłona kampanii Włocławki
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Marka Włocławek ogłasza kolejny etap kampanii Włocławki. Po czerwcowym evencie i otwarciu we Włocławku specjalnej strefy wyposażonej w unikalne ławki ze zintegrowanym grillem, tym razem marka zwraca się do młodych projektantów, studentów wzornictwa i kierunków artystycznych.

Kolejna odsłona kampanii Włocławki BIZNES, Media i PR - Marka Włocławek ogłasza kolejny etap kampanii Włocławki. Po czerwcowym evencie i otwarciu we Włocławku specjalnej strefy wyposażonej w unikalne ławki ze zintegrowanym grillem, tym razem marka zwraca się do młodych projektantów, studentów wzornictwa i kierunków artystycznych.

Marka Włocławek ogłasza kolejny etap kampanii Włocławki. Po czerwcowym evencie i otwarciu we Włocławku specjalnej strefy wyposażonej w unikalne ławki ze zintegrowanym grillem, tym razem marka zwraca się do młodych projektantów, studentów wzornictwa i kierunków artystycznych. Skierowany do nich konkurs zachęca do zaprojektowania swojej włocławki, czyli mebla miejskiego własnego autorstwa i stworzenia przestrzeni dobrych spotkań w swoim otoczeniu. Daje to młodym ludziom szansę na wymyślenie takich stref i mebli miejskich, jakie chcieliby zobaczyć w polskich miastach i miasteczkach. Dla zwycięzców marka Włocławek przewidziała nagrody pieniężne. 

Więcej na www.wloclawki.pl

 

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kolejna odsłona kampanii Włocławki BIZNES, Media i PR - Marka Włocławek ogłasza kolejny etap kampanii Włocławki. Po czerwcowym evencie i otwarciu we Włocławku specjalnej strefy wyposażonej w unikalne ławki ze zintegrowanym grillem, tym razem marka zwraca się do młodych projektantów, studentów wzornictwa i kierunków artystycznych.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Adexon publikuje mapę rynku reklamy internetowej 2016

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy