BIZNES Media i PR

Kampania telewizyjna BMW ConnectedDrive od OS3

Kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive obejmująca spoty telewizyjne i kinowe oraz działania w

Data publikacji: 2014-03-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania telewizyjna BMW ConnectedDrive od OS3
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive obejmująca spoty telewizyjne i kinowe oraz działania w Internecie.

Kampania telewizyjna BMW ConnectedDrive od OS3 BIZNES, Media i PR - Kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive obejmująca spoty telewizyjne i kinowe oraz działania w Internecie.

Ruszyła nowa kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive przygotowana przez OS3. Działania reklamowe prowadzone są m.in. w telewizji, kinie oraz Internecie. Na potrzeby projektu powstał innowacyjny serwis: www.connecteddrive.pl.

OS3 jest odpowiedzialna za realizację kampanii promującej technologię BMW ConnectedDrive. Agencja zajęła się, na podstawie materiałów centrali BMW, adaptacją 4 spotów reklamowych do telewizji i kina oraz 7 spotów viralowych do kampanii internetowej. Głównym celem spotów wizerunkowych jest promocja BMW jako marki innowacyjnej poprzez pokazanie trzech funkcji BMW ConnectedDrive: RTTI (Real Time Traffic Information), BMW Online oraz Systemu Informacyjnego (Concierge Services). Ich emisja w telewizji obejmuje kanały TVP1, TVP tematyczne, Polsat, Polsat tematyczne, TVN, TVN tematyczne, Discovery, Discovery Science, natomiast w kinach sieci Kinads i Nam.

Agencja odpowiada również za realizację dedykowanego serwisu. Strona w całości została poświęcona prezentacji systemu BMW ConnectedDrive. Dzięki niestandardowej nawigacji inspirowanej kontrolerem iDrive, który jest również elementem nawigacyjnym w modelach BMW, zaprezentowano funkcje: TeleService, Usługi Zdalne, Online Office, Inteligentne Połączenie Alarmowe, Serwis Informacyjny, RTTI i BMW Online. Serwis został zaprojektowany zgodnie z technologią RWD. Ponadto agencja przygotowała kampanię online (Money.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.biz i Google).

BMW ConnectedDrive to technologia, której celem jest połączenie między kierowcą, samochodem i światem zewnętrznym.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Initiative.

OS3 współpracuje z BMW od początku 2013 roku. Agencja odpowiada za komunikację online i offline marki w Polsce, w tym m.in. działania digital, przygotowanie reklam prasowych, radiowych czy outdoor.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kampania telewizyjna BMW ConnectedDrive od OS3 BIZNES, Media i PR - Kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive obejmująca spoty telewizyjne i kinowe oraz działania w Internecie.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy