BIZNES Media i PR

Jan Rojewski dyrektorem sprzedaży ABi Media Holdings

Jan Rojewski dyrektorem sprzedaży ABi Media Holdings
Jan Rojewski, dotychczasowy Kierownik Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Wirtualnej Polski obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABi Media

Data publikacji: 2016-03-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jan Rojewski dyrektorem sprzedaży ABi Media Holdings
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Jan Rojewski, dotychczasowy Kierownik Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Wirtualnej Polski obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABi Media Holdings

Jan Rojewski dyrektorem sprzedaży ABi Media Holdings BIZNES, Media i PR - Jan Rojewski, dotychczasowy Kierownik Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Wirtualnej Polski obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABi Media Holdings

Jan Rojewski, dotychczasowy Kierownik Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Wirtualnej Polski obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABi Media Holdings.

Jan Rojewski związany jest z rynkiem mediów od 2009 r. Swoją karierę zaczynał w domu mediowym Zenith Optimedia Group. Ostatnie pięć lat związany był z Wirtualną Polską, gdzie zaczynał jako Account Executive, aby na przestrzeni lat objąć stanowisko Kierownika Departamentu Sprzedaży Agencyjnej.
W ABi Media Holdings, jako Dyrektor Sprzedaży, będzie odpowiedzialny, m.in. za rozwój struktur sprzedaży agencyjnej w grupie. – W ciągu ostatnich siedmiu lat zdobywałem doświadczenie pracując w nowych mediach, zarówno od strony zakupowej i sprzedażowej. Mam nadzieję, iż obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABi MH będę mógł brać udział w rozwoju innowacyjnych rozwiązań z jakich słynie spółka, jak również mieć realny wpływ na jej rozwój – mówi Jan Rojewski.
– Doświadczenie nowego dyrektora oraz jego osoba doskonale uzupełnia zespół ABi Media Holdings. Jan znany jest z nieszablonowego myślenia i realizacji najtrudniejszych zadań – mówi Dorota Tymińska, dyrektor zarządzająca ABi Media Holdings.
Jan Rojewski jest absolwentem Filozofii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, w wolnym czasie zapalony motocyklista, wędkarz, nieodkryty talent wokalno-gitarowy.

O ABi Media Holdings
ABI Media Holdings to pierwszy w Polsce integrator mediów stworzony na wciąż rosnące indywidualne potrzeby Klientów.
ABI MH to przede wszystkim dostawca usług realizujący kampanie reklamowe w oparciu o nowoczesne technologie, autorskie, bardzo efektywne rozwiązania. To także Akademia z ofertą szkoleń prowadzonych przez praktyków mających wieloletnie doświadczenie w swoich specjalizacjach, takich jak digital marketing, coaching, HR, PR, etc. ABI MH to także serwisy informacyjne, które dostarczają przedsiębiorcom niezbędnej wiedzy do prowadzenia biznesu.
ABI Media Holdings oferuje szereg unikatowych i indywidualnych rozwiązań, które będą nie tylko wartością dodaną dla naszych Partnerów, ale przede wszystkim współautorem ich sukcesu.

A to już wiesz?  TARAS NA DZIAŁCE O POFAŁDOWANYM TERENIE

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jan Rojewski dyrektorem sprzedaży ABi Media Holdings BIZNES, Media i PR - Jan Rojewski, dotychczasowy Kierownik Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Wirtualnej Polski obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABi Media Holdings
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy