Fundusz Mercaton ASI rozpoczyna kolejny etap działania – w ciągu 2 lat zamierza pozyskać kapitał w wysokości 100 mln zł. Inwestorom proponuje zaangażowanie w projekty odpowiadające na potrzeby współczesnego świata oraz wyk
Niedawno rozpoczął się, pierwszy w Polsce, czteroletni Projekt „Ochrona rybołowa na wybranych obszarach SPA Natura 2000 w Polsce”. Za identyfikację wizualną projektu odpowiada agencja 2b design.
S3 nawiązała współpracę z LUX MED Największa sieć medyczna w Polsce LUX MED rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę w mediach społecznościowych. Zwyciężyła agencja OS3. Początek działań zaplanowano na marzec b
Cyfrowy OOH to nie tylko umieszczanie statycznej grafiki na cyfrowym ekranie, ale medium o ogromnym potencjale marketingowym. DOOH ma wyjątkową zaletę, jaką jest możliwość aktualizowania w czasie rzeczywistym, zgodnie ze zmienia
MasterBox NR200P White to konstrukcja firmy Cooler Master adresowana do osób, które oczekują dużych możliwości w kompaktowej formie. Mimo formatu mini-ATX w środku jest dość miejsca na topowe podzespoły, a dostęp do nich ma
Od mikroprzedsiębiorstwa do dużej kampanii reklamowej, czyli jak Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu naszkicowała na tablecie sukces swojej firmy.
Z nowym rokiem Shell Polska wystartował z kampanią radiową promującą wysokiej jakości paliwa oraz profesjonalną obsługę klientów stacji w ramach standardowej oferty. Kampania potrwa trzy tygodnie i stanowi kontynuację dział
Ultimate Games S.A., notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie producent i wydawca gier wideo, wraz z trzema spółkami z Grupy Kapitałowej PlayWay oraz innymi podmiotami, zawiązał trzy nowe spółki.
New Age Media uruchamia nową usługę dającą marketerom możliwość rozszerzenia komunikacji w kinach
Niewielkie ale bolesne, pojawiają się na języku, podniebieniu, gardle oraz na wewnętrznej części policzków i warg.