BIZNES Media i PR

INSIGNIA poszerza dział mediów

INSIGNIA poszerza dział mediów
Marlena Litwin dołączyła do działu mediów w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko media

Data publikacji: 2016-04-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INSIGNIA poszerza dział mediów
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Marlena Litwin dołączyła do działu mediów w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko media plannera.

INSIGNIA poszerza dział mediów BIZNES, Media i PR - Marlena Litwin dołączyła do działu mediów w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko media plannera.

Marlena reklamą w mediach zajmuje się od 6 lat. Planowała i prowadziła kampanie m.in. dla marek: CAT, Merrell, Converse, Havaianas, Carlton i John Deere. Wcześniej związana m.in. z PRO Media House.

Poza pracą ceni sobie zasoby serwisu Netflix, nielimitowany wstęp do kina oraz jazdę na rolkach. Na swoim koncie ma ukończone trzy Cracovia Maratony na Rolkach i ponad 1500 km w kółkach.

Agencja INSIGNIA inwestuje także w rozwój struktur Kreacji, IT oraz Client Service.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
INSIGNIA poszerza dział mediów BIZNES, Media i PR - Marlena Litwin dołączyła do działu mediów w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko media plannera.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Jak mierzyć efektywność komunikacji cyfrowej? Premiera Leksykonu IAB Polska

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy