Data publikacji: 2018-12-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: in-Store Media nowym klientem Black Swan Communication
Kategoria: BIZNES, Media i PR
W związku z rozwojem strategii omnichannel, polski oddział in-Store Media, globalnej agencji shopper marketingu działającej również na 9 innych światowych rynkach, wprowadza nową strategię komunikacyjną i zatrudnia agencję Black Swan Communication Consulting.
W związku z rozwojem strategii omnichannel, polski oddział in-Store Media, globalnej agencji shopper marketingu działającej również na 9 innych światowych rynkach, wprowadza nową strategię komunikacyjną i zatrudnia agencję Black Swan Communication Consulting.
Przygotowując się do zmian komunikacyjnych, zbadaliśmy przede wszystkim potrzeby i oczekiwania naszych Klientów, kontrahentów i pracowników. W efekcie postanowiliśmy skupić się na naszych kluczowych przewagach, najistotniejszych dla interesariuszy in-Store Media: 20 – letnim doświadczeniu w rozwijaniu platform komunikacyjnych w miejscach zakupu (POS) oraz wynikającej z niego ekspertyzie shopper marketingowej. Mówiąc krótko: jesteśmy dla Klienta jednym punktem kontaktu w sieciach zakupowych: zajmujemy się tworzeniem i rozwojem materiałów, logistyką kampanii oraz negocjacjami z sieciami handlowymi – mówi Bartosz Domaradzki, general manager in-Store Media w Polsce.
Grupa in-Store Media jest obecna w Polsce od 2011 roku. Współpracuje z ponad 85 klientami, w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając w to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe oraz partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.
W ramach aktualnych działań komunikacyjnych dla in-Store Media, Black Swan i odpowiedzialna jest także za prowadzenie biura prasowego oraz bieżące doradztwo w zakresie public relations. Black Swan to agencja powstała z połączenia kompetencji public relations Lit PR oraz digital marketingu Market Forces. Tym Samym, Black Swan koncentruje się na swojej ekspertyzie w konsultingu komunikacyjnym oraz realizacji działań wizerunkowo-sprzedażowych. Po stronie agencji, współpracę koordynują Agnieszka Bojanowska i Kinga Nurska.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR