Data publikacji: 2013-11-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idą Święta – mamy prezenty dla Czytelników, Słuchaczy, Widzów
Kategoria: BIZNES, Media i PR
W tym roku Święty Mikołaj ma duży ruch w biznesie. Krzysztof Sadecki postanowił go wesprzeć i na prezenty w redakcyjnych konkursach przeznacza autorskie egzemplarze bestsellerowych poradników „Własny biznes – dlaczego TAK”.
Od październikowej premiery książka stała się wydawniczym bestsellerem – rynek wchłonął 10.000 egzemplarzy. W przygotowaniu jest już polski dodruk oraz wydanie w języku angielskim pod patronatem Brytyjsko Polskiej Izby Handlowej.
Wiele z mediów obecnych na premierze – Avangarda, Bloomberg Magazine, Businessman, Businesswomen&Life, Dolce Vita, Forbes, K-Mag, Parkiet, Rzeczpospolita, Sukces, Warsaw Highlights, serwisy internetowe ImprezyMiejscaTrendy, ModaiJa, ModnaModa, radio Chilli Zet, PiN, WaWa, telewizje Superstacja, TVP, TVN, TVN 24, TVN CNBC – już promuje książkę w konkursach dla swoich czytelników, słuchaczy i widzów.
Biznesowy poradnik pojawił się również jako nagroda na wielu wydarzeniach lifestylowych: 3. urodziny Pure Sky Club, Gala Moda i Styl, otwarcie salonu Hair Max, Targi Latino, 3. Urodziny Imperium Kobiet oraz został objęty akcją „Książka jest Kobietą”.
Krzysztof Sadecki – przedsiębiorca, szkoleniowiec, publicysta, jeden z najbardziej utalentowanych ekspertów w dziedzinie alternatywnych rynków inwestycyjnych. Autor publikacji jest młodym człowiekiem, który w dobie kryzysu i problemów z zatrudnieniem dotykających młode pokolenie jego rówieśników odniósł spektakularny sukces biznesowy. W książce dzieli się wiedzą jaką uzyskał w trakcie rozwijania swych firm.
"Własny biznes – dlaczego TAK" to kompleksowy poradnik, kompendium wiedzy oraz źródło budowania odwagi i motywacji, które jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. W książce znajdziemy szczegółowe omówienie i konkretne porady z takich dziedzin jak: mity na temat przedsiębiorczości, planowanie biznesu, finanse i budżetowanie, zarządzanie firmą, dobór personelu, nowoczesne rozwiązania marketingowe.
W pierwszych tygodniach książka trafiła na biurka najważniejszych osób w Polsce – wicepremiera i ministra gospodarki Janusza Piechocińskiego oraz prezydenta Lecha Wałęsy.
Pierwsze recenzje w prasie nie pozostawiają wątpliwości:
„Kompendium wiedzy o biznesie, prawdziwa biblia dla rozpoczynających i już prowadzących działalność gospodarczą” – miesięcznik Warsaw Highligts
"Najbardziej… biznesowa, oczekiwana, potrzebna" – Radio WaWa
Publikacja jest dostępna w dobrych księgarniach m.in.: Empik.com, PWN, Merlin.pl, Księgarnie Olesiejuk, Helion, Welt Bild, Profit24, One Press oraz we własnej dystrybucji internetowej na stronie www.wlasnybiznesdlaczegotak.pl
Redakcje zainteresowane współpracą, promocją książki i uzyskaniem bestsellerowych poradników biznesowych jako nagród w konkursach proszone są o maila zawierającego:
– nazwę redakcji / wydawcy
– adres korespondencyjny do wysyłki książek
– kontakt do osoba odpowiedzialnej za projekt, telefon, mail
z zaznaczeniem działań, na które możemy liczyć w ramach współpracy:
– informacja nt. książki jako nagrody w konkursie (minimum tytuł i autor)
– szersza informacja i zdjęcie książki na stronie internetowej redakcji
– mail z podziękowaniem za udostępnienie książek dla czytelników, słuchaczy, widzów
na adres [email protected].
Do współpracujących redakcji wyślemy 5 do 10 egzemplarzy książki.
Więcej informacji: www.GoodPress.eu/Krzysztof-Sadecki
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR