Już po raz 19 detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty. Aż trzy wyróżnienia trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Tytuł Hit Handlu 2020 otrzymało mleko UHT Łaciate 2%, mleko świeże Łaciate 3,2% oraz
Z okazji nadchodzących wakacji, player.pl przygotował specjalną ofertę dla najmłodszych. Od teraz ponad 60 animowanych produkcji i aż 320 godzin materiałów wideo bez przerw na reklamy dostępne będzie za jedyne 9,99 zł przez
To główny punkt kampanii promocyjnej nowej edycji Mentos Say Hello, która odbędzie się w popularnych turystycznych miejscowościach. Akcja połączona z samplingiem będzie dodatkowo wspierana przez ekipy Radia Eska, które sprawd
Ceramika Paradyż po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym konkursie Perły Ceramiki UE. W tegorocznej edycji produkty firmy otrzymały aż 8 nagród.
Sokołów po raz kolejny angażuje się we wsparcie e-sportu. Tym razem firma została partnerem polskiej transmisji legendarnego już turnieju IEM Katowice.
SentiOne wprowadza nową funkcję - Raport Analiza AI. Użytkownicy na bazie zaawansowanego silnika przetwarzania języka naturalnego mogą wygenerować raport emocjonalnie nacechowanych wypowiedzi Internatów na temat ich produktów c
Na Instagramie pojawiały się grafiki z życzeniami, czy te wyrażające wdzięczność i miłość do mam, zdjęcia z dzieciństwa, czy po prostu fotografie w towarzystwie mam. Z tej okazji NapoleonCat przeprowadził analizę hashtag
Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on scree
Do grona klientów ContentHouse dołączyła marka X-lander – polski producent wysokiej jakości wózków dla dzieci. Agencja jest odpowiedzialna za całokształt działań związanych z digital marketingiem.
Wraz z początkiem jesieni rozpoczyna się druga odsłona kampanii reklamowej herbat marki Big-Active. Jej celem jest wzmocnienie rozpoznawalności herbat zielonych oraz herbat czarnych z dodatkami owoców.