BIZNES Media i PR

Good One PR wypromuje China Expo 2016

Good One PR wypromuje China Expo 2016
Good One PR wraz z końcem czerwca zajmie się promocją VI edycji targów China Expo Poland 2016. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy wydarzenia, prowadzenie działań media relations, a także doradztwo w zakresie

Data publikacji: 2016-06-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Good One PR wypromuje China Expo 2016
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Good One PR wraz z końcem czerwca zajmie się promocją VI edycji targów China Expo Poland 2016. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy wydarzenia, prowadzenie działań media relations, a także doradztwo w zakresie reklamy.

Good One PR wypromuje China Expo 2016 BIZNES, Media i PR - Good One PR wraz z końcem czerwca zajmie się promocją VI edycji targów China Expo Poland 2016. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy wydarzenia, prowadzenie działań media relations, a także doradztwo w zakresie reklamy.

Good One PR wraz z końcem czerwca zajmie się promocją VI edycji targów China Expo Poland 2016. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy wydarzenia, prowadzenie działań media relations, a także doradztwo w zakresie reklamy.

China Expo Poland to cykliczna impreza targowa poświęcona współpracy biznesowej z Chinami. W tym roku w organizację wydarzenia, które będzie miało miejsce w Warszawie w dniach 15-17 września włączyło się chińskie Ministerstwo Handlu. Targi będą przede wszystkim okazją do nawiązania kontaktów handlowych z producentami i eksporterami z różnych regionów Chin, którzy będą gościć na imprezie w charakterze wystawców. China Expo 2016 to również liczne konferencje, podczas których odwiedzający będą mogli poznać specyfikę funkcjonowania chińskiego rynku czy uzyskać pomoc w znalezieniu partnera biznesowego w Państwie Środka. Na uczestników wydarzenia czekają również atrakcje nawiązujące do tradycji i kultury Orientu.

Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, a umowę podpisano do września 2016 roku. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada Martyna Dziopak oraz Marta Myszkowska.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Good One PR wypromuje China Expo 2016 BIZNES, Media i PR - Good One PR wraz z końcem czerwca zajmie się promocją VI edycji targów China Expo Poland 2016. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy wydarzenia, prowadzenie działań media relations, a także doradztwo w zakresie reklamy.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Trendy na rynku pracy 2021 w obszarze rekrutacji stałych

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy