Data publikacji: 2018-03-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Gazele Biznesu” po raz trzeci w rękach firmy Communication Unlimited
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Communication Unlimited, jedna z bardziej rozpoznawalnych agencji marketingu zintegrowanego w Polsce, już po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów rankingu "Gazele Biznesu".
Communication Unlimited, jedna z bardziej rozpoznawalnych agencji marketingu zintegrowanego w Polsce, już po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów rankingu "Gazele Biznesu". 7 marca br., podczas uroczystej gali rozdania statuetek w hotelu Hilton w Warszawie, przyznane zostały nagrody za szczególne osiągnięcia dla dobrze zarządzanych i cieszących się dobrą kondycją finansową spółek.
– Firmy biorące udział w programie „Gazele Biznesu” muszą wykazać się sukcesem rynkowym. Communication Unlimited to spółka o stabilnej pozycji na rynku, o precyzyjnie określonej wizji i jasno sprecyzowanych celach. Wspaniale, że nasz wysiłek został doceniony, tym bardziej, że nagroda jest wynikiem niezależnego audytu, stanowiącego potwierdzenie słuszności dążenia do oferowania najwyższej jakości usług spełniających rosnące wymagania naszych klientów. Od wielu lat rozwijamy się wraz z rynkiem i cieszę się, że czasami możemy go wyprzedzić. Dziękuję naszym klientom i zespołowi bo to w dużej mierze ich zasługa i nagroda – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.
Nagrodzona Gazelą Biznesu Communication Unlimited znalazła się w rankingu już po raz trzeci. Firma dostarcza nowoczesne rozwiązania zintegrowanego marketingu od opracowania strategii marki, PR, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów. Od wielu lat z sukcesem buduje siłę marek swoich klientów, do których należą, m.in.: Super-Pharm, Blue City, Suzuki Motor Poland, Orkla Care oraz Złota 44.
"Gazele Biznesu" cieszą się bardzo dużą renomą w Polsce i na świecie, oraz są jednymi z najbardziej prestiżowych i niezależnych nagród dla sprawnie rozwijających się przedsiębiorstw. Niezmienne od lat kryteria sprawiają, że program jest wiarygodny – udział w nim jest bezpłatny, a o przyznaniu nagrody nie decyduje jury. By otrzymać tytuł "Gazeli Biznesu" firma musi przez 3 lata z rzędu zwiększać obroty i osiągać zysk.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR