Data publikacji: 2014-05-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firma Adform teraz z oddziałem w Polsce
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Adform, producent platformy technologicznej do kompleksowania zarządzania kampaniami reklamowymi online, otworzył swój pierwszy oddział w Polsce.
Firma Adform, lider technologii reklamy graficznej w Europie, otwiera nowy oddział w Warszawie. Decyzja wynika z szybkiego wzrostu rynku usług zautomatyzowanych w Polsce. Łącznie duńska spółka posiada teraz piętnaście oddziałów lokalnych w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Real Time Bidding (RTB) to model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym. Platforma Adform oferuje rozwiązania w zakresie RTB oraz tradycyjnej reklamy graficznej, obejmujące planowanie kampanii, targetowanie emisji oraz optymalizację kreacji i analitykę, co pozwala reklamodawcom maksymalizować korzyści z prowadzonych kampanii.
Stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju w polskim oddziale Adform objął Bartosz Malinowski, który zajmie się ugruntowaniem pozycji spółki w regionie. Będzie on pracować z obecnymi i nowymi klientami firmy, w tym z domami mediowymi, agencjami, reklamodawcami i wydawcami. Główny proces rekrutacyjny do polskiego oddziału Adform odbędzie się pod koniec bieżącego roku. Bartosz Malinowski przeszedł do Adform z firmy Adobe, gdzie zajmował się zarządzaniem sprzedażą bezpośrednią, relacjami z partnerami sprzedaży pośredniej, marketingiem i projektami PR na rynek EMEA. Wcześniej pracował w departamencie sprzedaży w IBM.
„Polski rynek rozwinął się na tyle, że zautomatyzowane procesy kupna reklamy przestały być eksperymentem na poziomie jednej agencji, a stały się ważnym kanałem nabywczym. Według ostatniego raportu Adkontekst, 25% agencji postrzega RTB jako priorytet marketingowy na rok 2014. – mówi Bartosz Malinowski i dodaje – Kluczem do sukcesu RTB pozostaje osiągnięcie masy krytycznej po stronie podaży. Na rynku polskim Adform stawia sobie za cel przede wszystkim przyciągnięcie zaangażowania ze strony wydawców”.
„Adform posiada bardzo silną pozycję w krajach skandynawskich i Europie Wschodniej. Widzimy ogromny potencjał rozwoju polskiego rynku online. Od pewnego czasu odnotowujemy też trend zakładania w Warszawie firm ATD (Agency Trading Desks), które stanowią w hubów dla Europy Środkowo-Wschodniej. Uznaliśmy więc, że to dobry moment, aby silniej zaistnieć na rynku polskim. Jesteśmy przekonani, że atrakcyjność naszej oferty oraz nasze kompleksowe doświadczenie spotkają się z szerokim zainteresowaniem polskich klientów.” – podkreśla Martin Stockfleth Larsen, Dyrektor ds.Marketingu w Adform.
O Adform
Adform jest głównym partnerem domów mediowych, ATD, reklamodawców i wydawców, oferującym jedyną na świecie, popularną w branży zautomatyzowaną platformę typu Brand-Led Media, kompleksowo obsługującą reklamę wieloekranową. Rozwiązania end-to-end Adform w zakresie technologii reklamy integrują planowanie i kupowanie mediów, optymalizację oraz raportowanie i obejmują platformy DSP, Rich Media i technologie adserwerowe. Firma Adform powstała w roku 2002 w Danii. Obecnie posiada oddziały w 15 krajach: Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Belgii, Czechach, Polsce, Litwie i na Białorusi. Dodatkowe informacje znajdują się na stronie http://www.adform.com oraz na profilu firmy na Twitterze: www.twitter.com/adforminsider.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR