BIZNES Media i PR

Dorota Sulich-Długosz na czele Biura Reklamy Wydawnictwa KUKBUK

Dorota Sulich-Długosz na czele Biura Reklamy Wydawnictwa KUKBUK
Dorota Sulich-Długosz awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy Wydawnictwa

Data publikacji: 2016-04-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dorota Sulich-Długosz na czele Biura Reklamy Wydawnictwa KUKBUK
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Dorota Sulich-Długosz awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy Wydawnictwa KUKBUK.

Dorota Sulich-Długosz na czele Biura Reklamy Wydawnictwa KUKBUK BIZNES, Media i PR - Dorota Sulich-Długosz awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy Wydawnictwa KUKBUK.

Dorota Sulich-Długosz awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy Wydawnictwa KUKBUK. Pokieruje 3-osobowym zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż wszystkich form reklamowych dostępnych w ofercie wydawnictwa. Do tej pory funkcję tę pełnił Artur Chmielewski, który pozostaje dyrektorem marketingu.

Sulich-Długosz związana jest z Wydawnictwem KUKBUK od 2014 roku. Zaczęła pracę jako manager ds. reklamy.
W związku z dynamicznym rozwojem wydawnictwa awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy i stanęła na czele  zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż wszystkich form reklamowych dostępnych w ofercie wydawnictwa, w tym: magazynu drukowanego, strony www, aplikacji mobilnej, projektów specjalnych, sponsoringu eventów oraz warsztatów.

Dorota Sulich-Długosz związana jest z branżą reklamową od ponad 10 lat. Jako specjalistka ds. reklamy pracowała w wydawnictwach Edipresse Polska oraz Marquard Media Polska. Była również prowadzącą audycji kulinarnych w Jem Radio oraz Project managerem w kwartalniku familijnym KIKOMORA. Przez 5 lat prowadziła autorskie bistro, będąc jednocześnie jego właścicielką i szefem kuchni.

 

Magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK to nowoczesne połączenie wysokiej jakości autorskich sesji fotograficznych z ciekawymi artykułami o tematyce okołokulinarnej, dotyczącymi takich zagadnień jak antropologia jedzenia, kultura, sztuka, dizajn. To książka-album o wartości kolekcjonerskiej. Zawiera wiele niebanalnych przepisów wnikliwie przetestowanych przez redakcję, pochodzących od współpracujących z magazynem profesjonalnych kucharzy i blogerów. KUKBUK jest dostępny w ponad 800 punktach sprzedaży w całej Polsce. Dystrybucja odbywa się poprzez wysyłkę bezpośrednią oraz sprzedaż w salonach prasowych: Empik, Inmedio, Relay, Kolporter i Ruch, a także w sklepach dizajnerskich, restauracjach, klubach i salonach spa. KUKBUK w wersji papierowej wspierany jest przez stronę internetową www.kukbuk.com.pl oraz zintegrowane profile w mediach społecznościowych: www.facebook.com/kukbuk, instagram.com/kukbuk_official.

A to już wiesz?  Fundusz AgriTech Hub zainwestował w Strigiformes

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dorota Sulich-Długosz na czele Biura Reklamy Wydawnictwa KUKBUK BIZNES, Media i PR - Dorota Sulich-Długosz awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy Wydawnictwa KUKBUK.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy