BIZNES Media i PR

Czym zajmuje się dział PR?

Czym zajmuje się dział PR?
Public Relations to działania polegające na kształtowania i utrzymywaniu pozytywnego wizerunku firmy przez otoczenie. Działania te prowadzone w odpowiedni sposób wpływają na szacunek i zaufanie jakim darzą klienci

Data publikacji: 2015-05-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czym zajmuje się dział PR?
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Public Relations to działania polegające na kształtowania i utrzymywaniu pozytywnego wizerunku firmy przez otoczenie. Działania te prowadzone w odpowiedni sposób wpływają na szacunek i zaufanie jakim darzą klienci firmę.

Czym zajmuje się dział PR? BIZNES, Media i PR - Public Relations to działania polegające na kształtowania i utrzymywaniu pozytywnego wizerunku firmy przez otoczenie. Działania te prowadzone w odpowiedni sposób wpływają na szacunek i zaufanie jakim darzą klienci firmę.

Public Relations to działania polegające na kształtowania i utrzymywaniu pozytywnego wizerunku firmy przez otoczenie. Działania te prowadzone w odpowiedni sposób wpływają na szacunek i zaufanie jakim darzą klienci firmę.

Dział PR zajmuje się więc kształtowaniem wizerunku firmy poprzez stałą komunikację z otoczeniem, jest to bowiem działanie długofalowe. Wykorzystywane są w tym celu różnorodne działania promocyjne, między innymi – reklamy w mediach, reklamy zewnętrzne w miejscach publicznych (np. sklep, kino), rabaty, degustacje, konkursy, gadżety, dni otwarte w firmie (podczas których możliwe jest na przykład zwiedzanie firmy)…

Pojęcie public relations jest często mylone z funkcją zarządzania jaką jest marketing, co wynika z zatrudniania pracowników realizujących jednocześnie obie funkcje. Warto przy tym zaznaczyć, że PR jest pojęciem szerszym niż marketing. PR to pojęcie szersze, dotyczy relacji firmy z pracownikami, otoczeniem lokalnym, inwestorami, czy mediami. Zaś marketing jest zarządzaniem relacjami między firmą a klientami, odpowiedzią na ich potrzeby, zaspokajaniem ich.

Milena Gocejna
Agencja PR Future Advert

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Czym zajmuje się dział PR? BIZNES, Media i PR - Public Relations to działania polegające na kształtowania i utrzymywaniu pozytywnego wizerunku firmy przez otoczenie. Działania te prowadzone w odpowiedni sposób wpływają na szacunek i zaufanie jakim darzą klienci firmę.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Peppermint dla Lagardere Duty Free w nowej odsłonie kampanii „Born in Poland”

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy