Od początku roku pracownicy Nestlé w Polsce mogą korzystać z urlopu ojcowskiego wydłużonego o cztery tygodnie. Dodatkowy czas ułatwi nowym rodzicom łączenie wychowania dzieci z pracą oraz pomoże wyrównać szanse kobiet i m�
Eesti Energia zwiększyła produkcję energii odnawialnej i osiągnęła zysk netto w wysokości 19,3 mln EUR
Planowanie świątecznych i noworocznych kampanii w pełni. Pojawiają się też pierwsze prognozy dotyczące trendów na 2018 rok. Niektóre z nich warto wykorzystać już teraz, planując świąteczne działania marketingowe.
Mindspace z kolejnym oddziałem w Izraelu!
W ubiegłym miesiącu NapoleonCat opracował ranking najpopularniejszych stron turystycznych i biur podróży. Jednak nie uwzględniał on blogów podróżniczych. Dlatego też to właśnie im zostało poświęcone najnowsze zestawieni
Zawierają wiele składników odżywczych, które pozytywnie wpływają na nasze zdrowie. Jednak nadal nie są wystarczająco doceniane. Nie spożywamy ich często, mimo że są dostępne przez cały rok, a ich cena jest bardzo przyst�
1 lipca br. Marcin Maj objął stanowisko prezesa agencji OS3 Sp. z o.o. Równolegle pełni funkcję członka zarządu OS3 Group SA.
Esport & Gaming Forum - to już druga edycja największej w Polsce konferencji poświęconej cyfrowej rozrywce i sportom elektronicznym
NEXERA włącza do elementów swojej identyfikacji wideo jingiel. Czołówka oparta jest na animacji logotypu, a za inspirację dźwiękową posłużył…najszybszy na świecie samolot. Za realizację projektu odpowiada Timecode Film
Od początku czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii sponsoringowej marki Zwieger w telewizji TVN. Kreacje prezentują flagowe produkty marki: patelnię z linii White Stone, nóż z serii Forte oraz najnowszy zestaw garnków Obsidian.