W Europie Środkowej najwyższe stopy wzrostu stawek czynszów odnotowano w Pradze. Z kolei w Polsce w 2020 roku najdotkliwiej odczuło się spadki.
Co kwartał ukazują się magazyny tematyczne Wydawnictwa Te-Jot, wydawcy „Werandy” i „Werandy Country”. Tym razem jest to „Weekend w Polsce”.
13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.
Tegoroczna zima z pewnością nie należała do łagodnych tak, jak poprzednie. Czy takie okoliczności wpłynęły na realizację inwestycji budowlanych w Poznaniu i okolicach? Zaglądamy na place budów, by sprawdzić postępy prac.
21 kwietnia br. rozpocznie się trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę”, w której udział weźmie Maciej „Gleba” Florek.
Sałatki na stałe wpisały się do naszych jadłospisów, nic więc dziwnego, że coraz częściej szukamy nowych przepisów aby je urozmaicić.
Startupy, szczególnie w momencie wejścia na rynek, z uwagą liczą wydatki w niemal każdym obszarze działalności. Cięcie kosztów nie omija również marketingu, który w początkowej fazie najczęściej prowadzony jest przez sam
Firma Twenty4Seven, dostawca systemów dla czołowych firm na rynku telewizyjnym i produkcyjnym, do swojego zespołu zaprosiła Bartosza Paprockiego, który z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat.
Euro 2016 zawładnęło sercami wszystkich Polaków. Ale okazuje się, że zgrany zespół potrzebny jest nie tylko na boisku piłkarskim, ale również… w biznesie e-commerce.
Agencja Isobar Polska powołała w swojej strukturze zespół odpowiedzialny za business development.