BIZNES Media i PR

Big-Active startuje z kampanią telewizyjną herbaty czarnej Pure Ceylon

Big-Active startuje z kampanią telewizyjną herbaty czarnej Pure Ceylon
Kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure

Data publikacji: 2016-12-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Big-Active startuje z kampanią telewizyjną herbaty czarnej Pure Ceylon
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon

Big-Active startuje z kampanią telewizyjną herbaty czarnej Pure Ceylon BIZNES, Media i PR - Kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon

 

12 grudnia br. ruszyła kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon. Działania obejmują największe i najbardziej zasięgowe stacje telewizyjne, a także własne kanały Social Media. Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentów w obrębie najnowszej pozycji w portfolio marki.

Właśnie wystartowała pierwsza odsłona kampanii dedykowanej herbacie czarnej Big-Active, która zadebiutowała w portfolio marki w pierwszym kwartale 2016 roku. Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon to najwyższej jakości herbata czarna uprawiana, zbierana, suszona oraz pakowana na Cejlonie. W ramach kampanii przygotowano 15-sekundowy spot podkreślający najważniejsze benefity produktu ‒ brak sztucznych aromatów oraz w pełni naturalny i głęboki smak. Kampania potrwa do 23 grudnia 2016 r. i emitowana będzie w największych i najbardziej zasięgowych polskich stacjach telewizyjnych ‒ TVN, Polsat oraz TVP. Działania mediowe będą uzupełnione o kampanię prowadzoną na profilu marki Big-Active na Facebooku.

Za koncept kreatywny odpowiada Agencja Lvov, a za produkcję dom produkcyjny Watchout. Działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Big-Active startuje z kampanią telewizyjną herbaty czarnej Pure Ceylon BIZNES, Media i PR - Kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Ewa Dominiak - z Wirtualnej Polski do Adexon

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy